BjornarHS Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Siste dag før vinterlagring StigJ, williamthomas, danskiii og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eskild W. Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Flott høstdag, synd sommerfelgene må på hylla snart Mvh Eskild Sent from my iPhone using Tapatalk Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 10, 2015 Share Skrevet Oktober 10, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Fått luftet e30 idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Er det greit jeg kommer innom deg en dag og stjeler hjulene dine? Tror de hadde sett veldig bra ut på MINIen og tommyf reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Jada, kjør på. Jeg er i Stavanger endel de neste 14 dagene om du kunne deg å prøvt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 (endret) Jada, kjør på. Jeg er i Stavanger endel de neste 14 dagene om du kunne deg å prøvt. Kommer til stavanger jeg også denne helga for reunion med ungdomsskolen. Kaffe folkens? beklager OT.... :/ Endret Oktober 12, 2015 av danskiii StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Hadde vært hyggelig det (om man ser bort fra at jeg ikke drikker kaffe...), men i helgen er jeg nok hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Lamin-X tint på frontlyktene imorgen HenrikSolberg, Walkabout og Makky123 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuz Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 M5'n slapper av i innkjørselen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Dette blir morro til sommeren! Sent from my iPhone using Tapatalk Sørensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Fra biltreff i går. Vi kjørte kolonne på 100-200 biler fra Cars & Coffee Asker og Bærum (møteplass Øvrevoll - sjekk Facebook og bli med neste gang!) til Kultur på Hjul på Fornebu. Lå bak en TVR Griffith og foran en Jaguar XK 4.2 X150 cabriolet. Kolonner er alltid gøy, enda gøyere med entusiastbiler. Sjekk ut: http://kulturpaahjul.no/ De som driver med dette gjør dette 100% på lidenskaplig basis. De får nesten ingen støtte og er avhengig av at folk tar seg tur. Jeg anbefaler alle her å stikke innom med familie og (bil)venner. Vi snakket med Øistein i går, en av daglig lederne, det var en kanonhyggelig eldre kar med tonnevis av kunnskap om biler og motorsport i Norge. Utrolig kult å høre om slikt fra folk som har vært og sett "alt". Som Øistein sa før vi dro; "Kjør som helvete!" Hahaha for en kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 (endret) Bilder fra Kultur På Hjul museet for de som er interessert. Endret Oktober 12, 2015 av noekult M|Fjeld og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 12, 2015 Share Skrevet Oktober 12, 2015 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå