Gorg Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 Lagt om til vinterdekk idag Marius2002, ErikTveit, Walkabout og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 Gorg, Walkabout, Fahad og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
myrene Skrevet Oktober 31, 2016 Share Skrevet Oktober 31, 2016 Før bmw'en ble lagret for vinteren 😃 norbakken og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 Klaska inn nytt ratt i dag! Sånn passe fornøyd fupsaker, Haakon_H, awt og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2016 Share Skrevet November 3, 2016 Tror jeg må vente en stund på ferjen her... Marius2002 og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 15 timer siden, awt skrev: Tror jeg må vente en stund på ferjen her... Bildet ditt virker ikke Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Nedsig å gå fra 18" M-Parallel til kjipe 16" M5 E39 replica felger altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Synes igrunn det var ganske stilig jeg magneten og thommas88 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 4, 2016 Share Skrevet November 4, 2016 Hadde jomfrutur med nye OZ Racing felger i dag, dedikert til vinterbruk. Kjøpte de av praktiske årsaker (enkel vedlikehold, kvalitet og relativt lav vekt), men syns det ble bedre enn jeg trodde det skulle bli! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 Nedsnødd stakkar 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 (endret) Første snøfall, koser seg naturligvis med RWD da Endret November 5, 2016 av Lifeasiknowit_bmw bimmerR, Marius2002 og HenrikSolberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 18 timer siden, Reef89 skrev: Bildet ditt virker ikke Photobucket hadde tatt kveld. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 On 3.11.2016 at 23.45, awt skrev: Tror jeg må vente en stund på ferjen her... Hadde det vært snø der så kunne du jo ha lekt deg litt mens du ventet hehe 17 timer siden, sandersander skrev: Synes igrunn det var ganske stilig jeg Ikke jeg Var så små, og hadde vel sett bedre ut om de faktisk var konkav/dypere slik som de ekte felgene er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet November 6, 2016 Share Skrevet November 6, 2016 Da var det vinterhjul tid igjen da 👎 Skulebollen, Enes Yakici og Evenol reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 6, 2016 Share Skrevet November 6, 2016 Ålreite vinterhjul det der, da! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå