Runey Skrevet Juli 13, 2017 Share Skrevet Juli 13, 2017 Et par teaserbilder fra ettermiddagens prosjekt awt, Ivrig86, Oyvinds og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 15 timer siden, Runey skrev: Et par teaserbilder fra ettermiddagens prosjekt Nå er det 15 timer siden! Nå kan du få på nye bilder Runey og Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 Runey, Reef89, StigJ og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 53 minutter siden, Gorg skrev: Nå er det 15 timer siden! Nå kan du få på nye bilder Siden du er så utålmodig så får jeg vel poste noen Ivrig86, Lifeasiknowit_bmw, ahj og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 Er det nå jeg skal si at du MÅ få den vinga lakkert? Hadde vært kjempetøft hvis den var i bilens farge... Sier ikke mer jeg norbakken og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 Ble skikkelig tøft med vinga, men vet faktisk ikke om den er finest i bilens farge eller om den passa fint i karbon sammen med de andre detaljene Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 I godt selskap i dag 😊 Marius2002, magneten, Saltkjelen og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 52 minutter siden, Gabz skrev: Ble skikkelig tøft med vinga, men vet faktisk ikke om den er finest i bilens farge eller om den passa fint i karbon sammen med de andre detaljene Kjempe fornøyd med den selv 😆 1 time siden, StigJ skrev: Er det nå jeg skal si at du MÅ få den vinga lakkert? Hadde vært kjempetøft hvis den var i bilens farge... Sier ikke mer jeg Planen var å kanskje lakke den i bilens farge eller gloss svart etterhvert, men nå var jeg klar for å få den på Men så må jeg si at jeg er svak for litt karbon i ny og ne og 👌 Om det er en trøst så er den svart på innsiden 😂 magneten og Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 2 timer siden, Runey skrev: Kjempe fornøyd med den selv 😆 Planen var å kanskje lakke den i bilens farge eller gloss svart etterhvert, men nå var jeg klar for å få den på Men så må jeg si at jeg er svak for litt karbon i ny og ne og 👌 Om det er en trøst så er den svart på innsiden 😂 Den er råstilig i Karbon! Har du speilkapper i karbon også? Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runey Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 3 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Den er råstilig i Karbon! Har du speilkapper i karbon også? Har bare de originale speilkappene nå, har vurdert m3/4 stil deksler i karbon eller bilens farge sånn som de er nå 😊 Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 5 timer siden, Runey skrev: Siden du er så utålmodig så får jeg vel poste noen Damn! En av de råeste 1 serie jeg har sett! Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 Nyvasket: E28'n klar for E30Meet i morgen, og F30'n forbereder seg på 140mil nordover i morgen kveld 😎 Runey, magneten, Knoett og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 8 timer siden, Saltkjelen skrev: Det ser blankt ut 😊👏 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 Hva er vel en bil uten feil... Runey reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 14, 2017 Share Skrevet Juli 14, 2017 (endret) Mitt bidrag til tråden. Endret Juli 14, 2017 av fxslin Marius2002, magneten, BimmerFan! og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå