awt Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 12 timer siden, macrorain skrev: Vært på stranda i dag (Ja, det ble fullt av biler etterhvert så ja, det var nødvendig å parkere som en dust så man ikke havnet ved siden av en eller annen campingturist med viftende dører ) Jeg ser ingenting galt med den parkeringen. Det er vel ikke parkeringsplass på passasjersiden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 10 timer siden, BjornarHS skrev: Ikke den som var blå for noen år siden? En bil hartge bygde ene og alene kun for en utstilling? Tror ikke det. H50 er ikke bare en bil mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 StigJ, Werther, lagunilla og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 1 time siden, awt skrev: Jeg ser ingenting galt med den parkeringen. Det er vel ikke parkeringsplass på passasjersiden din? Nei, bare førersiden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Bmw & Man Utd ❤ macrorain, fupsaker, lagunilla og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Klar for alt BimmerFan!, lagunilla, fxslin og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 7 minutter siden, magneten skrev: Klar for alt Lekker 😊 Hva heter fargen på denne ? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 6 minutter siden, Tony Soprano skrev: Lekker 😊 Hva heter fargen på denne ? MonacoBlau Veeeldig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 On 23.7.2017 at 17.47, macrorain skrev: Hva heter de felgene, er det originale bmw felger? Originale felger ja. Stammer fra E46 M3 CSL. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 49 minutter siden, lagunilla skrev: Originale felger ja. Stammer fra E46 M3 CSL. Kult. Kler bilen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 8 timer siden, macrorain skrev: Nei, bare førersiden 😊 Da står du jo ikke som en dust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 5 minutter siden, awt skrev: Da står du jo ikke som en dust? Nei, jeg synes jo ikke det selv egentlig, men det er sikkert noen luringer i den parkeringstråden jeg så her et eller annet sted som mener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Du tar jo bare en plass, så da ser jeg ikke problemet. Parkerer alltid slik selv, så sant det er mulighet til det (og det er ingen plass utenfor). magneten, macrorain og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 EU-kontroll i morgen tidlig. Da ble det støvsuging og lett vask innvendig, samt en god vask utvendig denne mandagskvelden. Da burde den vel være representabel for folk til å jobbe med. magneten, BimmerFan! og Saltkjelen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 24, 2017 Share Skrevet Juli 24, 2017 Dagens snaps Chris11slett, Marius2002, magneten og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå