And-reas Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 2, 2018 Share Skrevet Mars 2, 2018 Fikk på 15mm spacere bak på vinterhjula igår Designer, Mathiseen, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Mars 3, 2018 Share Skrevet Mars 3, 2018 To biler fra samme periode, med forsjellig bruksmål sandersander, ///M-ini95, Designer og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 Mmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 (endret) Ikke idag, men fant gammel bilde av min tidligere E39 med S52 motor. Mesterverk på fire hjul. Avbildet her i Istanbul i 2015. Bulk på på venstre framskjerm, en lastebil som ikke greide ta svingen. Endret Mars 4, 2018 av lagunilla Tony Soprano, StigJ, ///M-ini95 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 2 timer siden, lagunilla skrev: Ikke idag, men fant gammel bilde av min tidligere E39 med S52 motor. Mesterverk på fire hjul. Avbildet her i Istanbul i 2015. Bulk på på venstre framskjerm, en lastebil som ikke greide ta svingen. Synest det er vel så imponerende med Istanbul som reisemål med bil også 👏 lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 (endret) Ei litta før/etter bilde Gleder meg skikkelig til våren - Da blir det full shine på både interiør og eksteriør! Produkter brukt: - Chemical guys Green Clean mild blanding - Swisswax detailing brush - mikrofiber Endret Mars 4, 2018 av Kattlikzm Marius2002, Designer, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mars 4, 2018 Share Skrevet Mars 4, 2018 2 timer siden, lagunilla skrev: Ikke idag, men fant gammel bilde av min tidligere E39 med S52 motor. Mesterverk på fire hjul. Avbildet her i Istanbul i 2015. Bulk på på venstre framskjerm, en lastebil som ikke greide ta svingen. Shit!! For en fantastisk kombo av felger, farge og senk! Love it! lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Var så utrolig rå, den "532i"en.. Angrer fælt enda på at jeg ikke kjøpte den når den lå til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 25 minutter siden, Gabz skrev: Var så utrolig rå, den "532i"en.. Angrer fælt enda på at jeg ikke kjøpte den når den lå til salgs. Ja, si det. Angrer på at jeg solgte den selv, spesielt til feil person. Sånn ser den ut idag. Mathiseen, Gorg, Carlsius og 6 andre reagerte på dette 1 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Der fikk jeg faktisk ikke så rent lite vondt i sjela. Hva skjedde? 🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Søndagsvasken lagunilla, Geir Anders, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 1 time siden, lagunilla skrev: Ja, si det. Angrer på at jeg solgte den selv, spesielt til feil person. Sånn ser den ut idag. Nei, fy faen.. Jeg som satt og var redd for at den hadde forfalt litt også har de gått totalt Svinesund på den. Utrolig trist. Er ikke rart E39 har fått så dårlig rykte når sånne nisser får tak i dem. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 9 timer siden, lagunilla skrev: Ja, si det. Angrer på at jeg solgte den selv, spesielt til feil person. Sånn ser den ut idag. Nei ærlig talt! Uusssssjjj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 5, 2018 Share Skrevet Mars 5, 2018 Ikke fra idag men... Olsen-e46 og M-jakob reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå