Ampera Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 (endret) Ren bil klar for flere mil på tørr asfalt. Endret April 29, 2019 av Ampera danskiii, BimmerFan!, Walkabout og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 29, 2019 Share Skrevet April 29, 2019 (endret) Stas med de nye flytende hjulkapslene fra BMW - ser ekstra bra ut på rolling shots også Endret April 29, 2019 av Walkabout Saltkjelen, sandersander, BimmerFan! og 19 andre reagerte på dette 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 De har jeg også lyst på! Kan du legge ut et nær bilde når den står i ro? Jeg lurer på om den bygger mer ut en standard navkopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 30, 2019 Share Skrevet April 30, 2019 1 time siden, kimhas skrev: De har jeg også lyst på! Kan du legge ut et nær bilde når den står i ro? Jeg lurer på om den bygger mer ut en standard navkopp Den bygger ikke noe mer ut enn standard. Skal få lagt ut litt bilder på tråden/garasjen min i løpet av kvelden, så følg med der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 15 timer siden, Walkabout skrev: Den bygger ikke noe mer ut enn standard. Skal få lagt ut litt bilder på tråden/garasjen min i løpet av kvelden, så følg med der Hjulkapsel?? Er det ikke bare senterkopp som står stille/flyter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 1 time siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Hjulkapsel?? Er det ikke bare senterkopp som står stille/flyter da? Skrev feil, er jo åpenbart en senterkopp. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 1 time siden, Walkabout skrev: Skrev feil, er jo åpenbart en senterkopp. Jeg var hellig overbevist om at du hadde kjøpt deg flytende hjulkapsler i style 601. Så feil kan man ta! Walkabout, Lifeasiknowit_bmw og MGunders reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 På vei hjem med nyinnkjøpet 😊 Magnus., Saltkjelen, papertiger og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Idag måtte M5 stå, prioriterte årets første tur med min andre BMW. Tony Soprano, Marius2002, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 24 minutter siden, Ampera skrev: Idag måtte M5 stå, prioriterte årets første tur med min andre BMW. Du får se om du får til ett treff med denne karen 😄 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 Godt å få på litt ny lakk, sommerhjul og noen spacere! papertiger, Skare1, Marius2002 og 14 andre reagerte på dette 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 🤷🏼♂️ Marius2002, Designer, danskiii og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 (endret) 6 timer siden, Daniel. skrev: På vei hjem med nyinnkjøpet 😊 åssen motor? satser på det dukker opp tråd på denne Endret Mai 1, 2019 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 10 timer siden, Walkabout skrev: Skrev feil, er jo åpenbart en senterkopp. Hvor kjøpte du? Kunne tenkt meg å kjøpe tilsvarende. Regner med at de har en eller annen smart løsning med noe magneter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 1, 2019 Share Skrevet Mai 1, 2019 7 minutter siden, Lifeasiknowit_bmw skrev: Hvor kjøpte du? Kunne tenkt meg å kjøpe tilsvarende. Regner med at de har en eller annen smart løsning med noe magneter? Se tråden min, info ligger der. Lifeasiknowit_bmw reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå