papertiger Skrevet Februar 29, 2020 Share Skrevet Februar 29, 2020 Akkurat nå, Norman skrev: Hehe, . Tusen takk for det......gammel gubbe bil ? Eller er det andre saker som gjør at det ikke er så mange av de? Det er vel motsatt? 🤔 mange ser nok rett bort fra denne og rett på en F31, men den er ikke langt fra like praktisk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Februar 29, 2020 Share Skrevet Februar 29, 2020 1 minutt siden, papertiger skrev: Det er vel motsatt? 🤔 mange ser nok rett bort fra denne og rett på en F31, men den er ikke langt fra like praktisk 😊 Er ihvertfall veldig godt fornøyd med utseende kontra praktisk bakluke og 5 dører. Etter å hatt reine coupe'er noen år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slettaas Skrevet Februar 29, 2020 Share Skrevet Februar 29, 2020 ///M-ini95, Marius2002, ZhilleN og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Februar 29, 2020 Share Skrevet Februar 29, 2020 1 time siden, Norman skrev: Er ihvertfall veldig godt fornøyd med utseende kontra praktisk bakluke og 5 dører. Etter å hatt reine coupe'er noen år Ditto. Funker upåklagelig til det meste, både babystol og barnevogn går i. Lage tråd? 😀 Norman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 29, 2020 Share Skrevet Februar 29, 2020 Nylakkerte callipere gjør seg alltid ZhilleN, Norman, fxslin og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Februar 29, 2020 Share Skrevet Februar 29, 2020 2 timer siden, papertiger skrev: Ditto. Funker upåklagelig til det meste, både babystol og barnevogn går i. Lage tråd? 😀 👍 Kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 29, 2020 Share Skrevet Februar 29, 2020 Småsurt i kveld. 😳 Fahad, Reef89, BimmerFan! og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 29, 2020 Share Skrevet Februar 29, 2020 Helt ok forbruk på langkjøring til 335d å være 🙂 ZhilleN, Saltkjelen, Reef89 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Februar 29, 2020 Share Skrevet Februar 29, 2020 Da var bilen endelig ferdig og tilbake, første gang jeg har brukt en ok sum på bil og da kom og mitt første kræsj siden jeg fikk lappen... macrorain, Marius2002, Reef89 og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2020 Share Skrevet Mars 1, 2020 BimmerFan!, Hpi, Walkabout og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mars 1, 2020 Share Skrevet Mars 1, 2020 I dag kan jeg ta bilde av bilen min i nordsjøen 😁 Stas 😊 Marius2002, papertiger, BrokeBoi og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mars 1, 2020 Share Skrevet Mars 1, 2020 6 timer siden, hanssae skrev: I dag kan jeg ta bilde av bilen min i nordsjøen 😁 Stas 😊 var en bra opptur å bytte side mot forrige måned hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 5, 2020 Share Skrevet Mars 5, 2020 Et lite stemningsbilde av nyvasket bil hos svigers i Elverum. Kanskje siste langturen til bilen om den nye, elektriske dukker opp snarlig. Walkabout, ///M-ini95, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 5, 2020 Share Skrevet Mars 5, 2020 20 minutter siden, fupsaker skrev: Et lite stemningsbilde av nyvasket bil hos svigers i Elverum. Kanskje siste langturen til bilen om den nye, elektriske dukker opp snarlig. Kjøpe eller lease e-tron? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 5, 2020 Share Skrevet Mars 5, 2020 4 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Kjøpe eller lease e-tron? Blir nok kjøp, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå