Jump to content
Saltkjelen

Min biltråd - F01 730d, i3S 120Ah & F11 M550d Individual

Recommended Posts

@Carlsius Haha, neida, men vi skal nok sørge for at dine bankkort også får bein å gå på! :D 

Jeg skulle egentlig sende det til en fyr i Bulgaria som jeg fant på Instagram, men så pratet jeg litt med trekk om ditt ratt på Facebook så han ordnet det. Han sender dette ut av landet (kanskje til samme for som Bulgaria-fyren for alt jeg vet), så man må beregne et par-tre ukers tid uten airbag. :) 

Nydelige oppgraderinger du gjør her, dette er helt klar så nære man kommer den ultimate F11 😀 Herlig at det også er skikkelige saker som foregår under panseret 😎

Det er egentlig ganske inspirerende å følge med på slike oppgraderinger som gjøres, det er nesten ikke grenser for hvor mange muligheter man har her. Jeg har sagt før at jeg ikke kommenterer så ofte, men jeg følger med 😉

@Fredrik 90 Takk for det! Ja, dette er nok en av de mest gjennomførte bilene jeg har hatt, tror jeg. Motorkonfigurasjonen er rett og slett fantastisk! :) 

Problemet med å drive å dulle med disse tingene her, er at man hele tiden får suget etter å dra strikken hakket lenger enn man vanligvis har gjort. Og nå er jeg faktisk litt småtom for idéer.. :( 

@papertiger Tusen takk! Individual+ kan jeg like! :D 

Ser veldig bra ut med oppgraderte dørsider. Jeg var også inne på tanken, men slo det fort fra meg når jeg så prisen på de originale 🙂 

Håper du ble fornøyd med lakkeringsjobben på dørene også, alltid spennende om de treffer på fargen. Spesielt på individualfarger som denne.

9 timer siden, Ingvaldsen skrev:

vist du skulle ta steget til bakseteunderholdning, kan man da ta i bruk mittarmlene fra f01 med idrivehjul ? 

Jeg vil i hvert fall sjekke ut mulighetene, eventuelt om man kan felle inn en kontroller i den eksisterende midtkonsollen. :)

8 timer siden, Chrono skrev:

Ser veldig bra ut med oppgraderte dørsider. Jeg var også inne på tanken, men slo det fort fra meg når jeg så prisen på de originale 🙂 

Håper du ble fornøyd med lakkeringsjobben på dørene også, alltid spennende om de treffer på fargen. Spesielt på individualfarger som denne.

Ja, heltrukne dørsider skulle det utvilsomt vært fra fabrikk. :) 

Lakkeringsjobben ble upåklagelig, men så ble det lakkering av tilstøt 
også for å redusere risikoen for fargeforskjell. I følge lakkereren var visstnok Champagne Quartz enklere å lakkere enn f.eks. Straus Grey.

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

Jeg vil i hvert fall sjekke ut mulighetene, eventuelt om man kan felle inn en kontroller i den eksisterende midtkonsollen. :)

Ja, heltrukne dørsider skulle det utvilsomt vært fra fabrikk. :) 

Lakkeringsjobben ble upåklagelig, men så ble det lakkering av tilstøt 
også for å redusere risikoen for fargeforskjell. I følge lakkereren var visstnok Champagne Quartz enklere å lakkere enn f.eks. Straus Grey.

HEY!!! Ikke diss Stratus Grey! 😂
Som dem sier på Auto Skade er lakken verre å lakkere jo mer sjelden er den. Det å bruke "bare" et par dager på lakk tyder på at det er en litt for vanlig lakk. Mye bedre med tre uker og 30-40 lakkprøver før man treffer. 😂