Ron Jeremy Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Ting dukker opp når man minst venter det. Høres ut som du kom ut på rett side etter en strabasiøs reise og med refleksjoner unnagjort… på’an igjen. ingenting er viktigere enn helsa Lasse, så masse god bedring! Hva slags ambisjoner er det som ligger å koker nå da?! Er det nye prosjekter eller er de nåværende blitt mer hårete og spektakulære?
Daniel. Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Det hørtes ikke bra ut 😕 En kollega av meg opplevde noe lignende (om ikke det samme) etter en kneoperasjon for noen uker siden. Blodpropp i eller til en av lungene. Hva involverer Easy Access i denne sammenhengen? Jeg støtter forøvrig å få de knappene lakkert i sort 😅
Dusy Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Det hørtes ikke godt ut, og hørtes ut som du hadde en skikkelig god dose med uflaks. Skumle greier dette. Masse god bedring til deg! Forøvrig en kjekk retrofit dette
Otis Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Ja, god bedring! Spørs om din gode? helse har bidratt til en bedre rekonvalens.
mr.pingu Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Uff, det hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Masse god bedring.🙏🏻 Men jeg er glad å se at du gjør det beste ut av det med "nyttige" retrofits! 😃
papertiger Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Aiaiai, ikke kjekt å høre! Dette kunne jo ha gått riktig så galt. Godt å høre at tiden på sykehuset har medført en del refleksjoner. I slike settinger blir bil og slikt veldig smått og uviktig, men samtidig noe fint en kan bruke for å få tankene over på andre ting når det er behov for det. God bedring, og kul retrofit! Er selv ikke utpreget positiv til kjøremodusknappene på G-serie, vanskelig å se hvilken du trykker på uten å ta blikket av veien. På. F-serie kjenner du toggle switchen med en gang.
Saltkjelen Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden 16 timer siden, sveigis skrev: Kjøre vene du har virkelig fått smake det her ja Lasse 😩😩. Håper det går fint med deg . Men i kjent stil så ser jeg jo at ting skjer her på bilfronten . Ps er jo det som er farlig med sykehus opphold ,man får tid til og handle og planlegge ting så dette kjenner jeg til 😊 God bedring Lasse .🙌 Takk for det, Jan! Det ble hakket mer å smake på denne gangen, synes jeg, men på en annen side er man ekstremt takknemlig for at man hadde oddsen på sin side denne gangen. Hadde jeg vært sta mann et døgn til eller to, er det ikke sikkert jeg hadde skrevet her nå, så det er jo en generell oppfordring til mine likemenn her inne; det er ingen skam å ta turen til legevakt eller sykehus. 15 timer siden, Ron Jeremy skrev: Ting dukker opp når man minst venter det. Høres ut som du kom ut på rett side etter en strabasiøs reise og med refleksjoner unnagjort… på’an igjen. ingenting er viktigere enn helsa Lasse, så masse god bedring! Hva slags ambisjoner er det som ligger å koker nå da?! Er det nye prosjekter eller er de nåværende blitt mer hårete og spektakulære? Takk for det! Jeg var en tur i Litauen dagen der foten og beinet hovnet opp til dobbel størrelse, så jeg er bare overlykkelig over at man greide å karre seg på flyet hjem og at man fikk helsehjelp i tide her hjemme. Jeg har greid å finne pålitelig produsent av dørlåser, så da er det vel nærliggende at soft close kommer på plass. Likeså også Bowers & Wilkins, men denne tar nok litt tid. I den forbindelse funderer jeg på hvilke høyttalerdeksler jeg liker best (H/K har "nettingdeksler", mens vanlig Hifi har "honey comb" og egner seg bedre for belyste B&W høyttalere; Harman Kardon: Vanlig HiFi: 15 timer siden, Daniel. skrev: Det hørtes ikke bra ut 😕 En kollega av meg opplevde noe lignende (om ikke det samme) etter en kneoperasjon for noen uker siden. Blodpropp i eller til en av lungene. Hva involverer Easy Access i denne sammenhengen? Jeg støtter forøvrig å få de knappene lakkert i sort 😅 Jeg har operert en del ganger tidligere og har vel egentlig aldri fryktet blodpropp som kan være en vanlig bivirkning, men at det skulle bli så massivt hadde jeg nok aldri tenkt meg. Her ble det blodpropp i beinet, full blokade av høyre lunge og nesten blokkert venstre lunge. Easy Access / Easy Entry (setet går tilbake når tenning slås av/døren åpnes og vice versa). Jeg heller nok også mot sorte knapper tilsvarende Skytop og tror jeg da får på slike symboler; 15 timer siden, Dusy skrev: Det hørtes ikke godt ut, og hørtes ut som du hadde en skikkelig god dose med uflaks. Skumle greier dette. Masse god bedring til deg! Forøvrig en kjekk retrofit dette Takk for det, Dusy! Absolutt - du får si ifra når du trenger også. 14 timer siden, Eystein Ose skrev: God bedring Lasse! Takk for det, Eystein! 12 timer siden, Otis skrev: Ja, god bedring! Spørs om din gode? helse har bidratt til en bedre rekonvalens. Takk for det! Jeg hadde både alder og generell helse på min side som gjorde at vi endte på riktig side av torva denne gangen. Det ble en dyr pris å betale for å hoppe ned fra stillas i 2. etasje for noen år siden hjemme.. 😅 10 timer siden, mr.pingu skrev: Uff, det hørtes ikke bra ut i det hele tatt. Masse god bedring.🙏🏻 Men jeg er glad å se at du gjør det beste ut av det med "nyttige" retrofits! 😃 Takk for det. Ja, tiden man nå har til overs må jo brukes på noe. 8 timer siden, papertiger skrev: Aiaiai, ikke kjekt å høre! Dette kunne jo ha gått riktig så galt. Godt å høre at tiden på sykehuset har medført en del refleksjoner. I slike settinger blir bil og slikt veldig smått og uviktig, men samtidig noe fint en kan bruke for å få tankene over på andre ting når det er behov for det. God bedring, og kul retrofit! Er selv ikke utpreget positiv til kjøremodusknappene på G-serie, vanskelig å se hvilken du trykker på uten å ta blikket av veien. På. F-serie kjenner du toggle switchen med en gang. Takk for det! Absolutt - ser en litt positivt på det så er det nesten godt å få "nullstilt" tankesettet litt. Det gjør noe med en når en innser hvor nært man har vært for at dette gikk galt. Jeg er enig i at knappene i midtkonsollen ikke er ideelle ved at man må se ned på knapperekken for å se hvilken knapp en treffer. I tillegg er ikke knappen plassert like intuitivt som på F-serie. Absolutt en undervurdert retrofit, selv om man ikke nødvendigvis skifter modus så ofte. 7 timer siden, Fahad skrev: Masse god bedring, Lasse Takk for det, Fahad! uglefossen, Ampera og fupsaker reagerte på dette 3
ahj Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Godt det gikk bra! Man får et litt annet perspektiv på livet når man har sett døden i hvitøyet. Blir spennende å høre hvordan det fungerer med easy og bytte av kjøremodus, og hva resten av pakkene som du har bestilt!
fupsaker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Trist lesning, kamerat, men samtidig glad for at det gikk rette vei. Og dette med stillstand, paypal osv, farlige greier.. 😛 Riktig god bedring!
mslello Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Aiai, det hørtes ikke bra ut! Bra du tok turen til legen raskt nok! God bedring! Honey comb deksler og matt svarte knapper på rattet tror jeg blir bra Enda ikke klart å skifte modus uten å måtte se ned hvor jeg trykker. Men bruker stort sett sport individual. Easy access har jeg savnet mange ganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå