Gå til innhold

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, idapederse skrev:

Vi bor ikke langt utpå landet vi, så hva skal vi med den ekstra rekkevidden? 🤷‍♀️😆 

Sist jeg hørte så er dere ganske mye hos en som bor her ute, ref det med rekkevidden kanskje trengs 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Salg av bil?
  • 3 weeks later...

Ny bil

Har en lengre tid følt behovet for å få en større bil enn i3n og 1 serien siden det har ankommet en hund på 1 meter høy på 40 kg er det ikke plass i 1 serien til han. Samt jeg har ikke lyst å ødelegge den med en hund som klatrer inn og ut :) 
Her har dog i3n briljert siden han har god plass i bagasjen, det er ingen kant å hoppe over i bagasjerommet samt vi alle tre har veldig god plass når det er lenger tur. Det hadde jeg aldri trodd med en bil som er 30cm kortere enn 1 serien. :D

Så over til nye bilen. Siden ønsket var en bilen som går bra, har masse plass, ikke bruker så mye drivstoff så var det egentlig bare en type bil som passet inn. Da ble det en F11 M550d i Karbonsort med mye utstyr, men ikke så mye som @Saltkjelen har sin. Tusen takk også til deg Lasse for veldig god rådføring i denne prosessen! :D 

Kravet mitt var følgende: Adative LED lamper, Adaptiv drive, HUD, 6WB, skinntrukket dashbord, webasto, soft close og resterende vi BMW gale mennesker ønsker å ha i en bil :) Skulle gjerne ha Bang & Olufsen, men siden @Saltkjelen har montert dette i sin F01 så regner jeg med dette også finner veien inn her. 

 63502052_Hardangerviddasladdet.thumb.jpg.9ee60897299a633736a57e0837e2934a.jpg

576388995_i3og550d.thumb.jpg.71fbf461aa25fe88989d8587ac8ed72d.jpg

Så langt har det kommet på plass g serie interiør speil med universal fjernkontroll( @Daniel.) og rattdeksel fra M5 som er et must i mine øyne samt fjernet to falmet m emblem på forskjermene samt et flassende xDrive emblem bak. 

Videre planer virker ikke som så mye akkurat nå, men kjenner jeg meg selv rett så kommer det en del :) 

Nye sommerfelger(20"/21") 
Solskjerming fra bakdørene og bakover. Her er det gardiner fra fabrikk i bakdørene, så blir i vinduene i bagasjen. 
Bang & Olufsen
Senk? 

Det er ihvertfall det som så langt ligger på planen :) 
Beklager litt sen oppdatering @papertiger , heller for sent enn aldri 😂

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Ny bil

Gratulerer med flott bil, denne så virkelig fin ut! Skulle gjerne hatt de nyrene du har, men det er visst ikke mulig i kombinasjon med Night Vision. Såg ut som en fin kombo med lyst interiør. Har alt det du nevner av utstyr over, og etter en langtur i helga på svingete vestlandsveier er jeg ikke i tvil om at Adaptive Drive bidrar til en god kjøreopplevelse. Nå har jeg ikke prøvd en slik bil uten på en slik tur, så vanskelig å vite hva en går glipp av uten dette utstyret.

Senk og 20" sommerfelger står på lista mi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en flott F11, André! Her trengs det flere bilder :) Min F11 faller stadig ned på rangstigen her på forumet med sin trauste toliters sliter av en diesel, så gøy å se varianter med litt mer power. Blir spennende å se hvilke felger du ender opp med på denne her. 

Mens Lasse skal mase om rådyr B&O-retrofit så skal jeg holde meg til å minne deg på billigere saker som Performance diffusor, lakkerte reflekser og lakkert plast i frontfanger ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Ampera skrev:

Gratulere så mye.

 

22 timer siden, Snagg30 skrev:

Da bommet jeg ikke helt når jeg nevnte for en stund siden det straks ble romslig familie bil! :D gratulere med enda en veldig flott bil på CV’n! Får vi se litt interiør bilder?

 

22 timer siden, Fahad skrev:

Gratulerer 👌😀

 

22 timer siden, sveigis skrev:

Gratulerer med flott bil 😊

 

21 timer siden, fupsaker skrev:

Nydelig bil, gratulerer så mye! :D 

Tusen takk alle sammen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ahj changed the title to AHJ sin biltråd - Oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...