sveigis Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Gratulerer med rå bil @ahj.😊 ahj reagerte på dette 1
ahj Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden 2 timer siden, sveigis skrev: Gratulerer med rå bil @ahj.😊 Tusen takk! Ser du har som vanlig mange prosjekter på hånd. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 44 minutter siden, ahj skrev: Tusen takk! Ser du har som vanlig mange prosjekter på hånd. Sånn en bil som du har anskaffet deg,er jaggu noe som står høyt kurs ja 😊 Joda jeg har noe dog skal sant sies ,at e34 og e28 har det jo vært ekstremt lite med i år pga at jeg ble jo syk samt at jeg ikke har lov til og kjøre . Så da har jeg jo brukt mye tid på e91 bilen . Hvertfall ser frem til oppdateringer her på denne bilen din 😊
papertiger Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ah, endelig litt tekst og bilder om av nyervervelsen! Dette er drømmebil for meg, rett og slett en skikkelig hverdags-BMW med grom motor, kan ikke annet enn å like det. Har veldig sansen for BMW sin M performance linje sånn sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå