Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok ikke Alpina begynner å bygge bilene sine på M-sport modeller, men i tilfeller hvor standardfangeren ikke ser ut i måneskinn (som G2x 3-serie) er det vel begrenset hvor mye penere de kan få den med en leppe. I mine øyne var det et helt riktig valg å bygge D3/B3 på en M-sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, laffe skrev:

Vært kult med litt mer Alpina i Norge ja. Skulle gjerne vært i kjøpegruppa for en G30 D5S eller B5.

Men håper ikke nye Alpina D3 starter en trend med at Alpina bygger modellene sine på m-sport versjoner av karosseriene. Liker at de baseres på luxury line som i 5-serien

Grillen Alpina har tatt i bruk er fra Luxury Line på G2x. Så de har tatt noe derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg savner nyere alpina er et msport ratt, de fleste nyere modeller av bmw har hatt grisestygge standard ratt som alpina dessverre har brukt.  e39 fikk du faktisk med msportratt fra alpina på noen d/b10, tror kanskje det heller ikke har skjedd siden ? 

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg ønsker mer bruk av M-sport på Alpina velkommen. Det har nesten vært den største bakdelen med Alpina at de bruker standard fangere og Luxury. 

Enig, standardfangere og utstrakt bruk av krom ødelegger Alpina for min del. Så G21 så utrolig bra ut i Aplina-utførelse her. 

51 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

eneste jeg savner nyere alpina er et msport ratt, de fleste nyere modeller av bmw har hatt grisestygge standard ratt som alpina dessverre har brukt.  e39 fikk du faktisk med msportratt fra alpina på noen d/b10, tror kanskje det heller ikke har skjedd siden ? 

Helt enig, standardrattene er i 90% av tilfellene helt heslige...

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2020 den 0.01, Fredrik 90 skrev:

Jeg skjønner ikke problemet med den lille biten mellom nyrene på G30..den plager ikke meg iallfall. Tror ikke den plager noen andre G30 eiere heller... Er vel mest F10/11 eiere som irriterer seg over den lille biten der...rare greier 😂

Dette plager nok de færreste.

Da 99% kjøper G30 i fargen sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...