mslello Skrevet Januar 14, 2016 Skrevet Januar 14, 2016 Jeg håper og tror det fremdeles finnes noen som kjøper stor BMW fordi den kjører bra også. Men ser helt klart at det er viktig med nye funksjoner for å lokke kunder med penger som brenner i lomma Laserlys er jo nyttig utstyr og blir jo bare bedre jo eldre man blir (Dårligere nattesyn) Gesture controle vil jeg også sette inn under nyttig, mye letter å bruke i en bil i fart en touch skjerm f.eks. Men remote parking er helt klart kult, men hvor mye kommer man til å benytte det??
Krika Skrevet Januar 14, 2016 Skrevet Januar 14, 2016 Hadde jeg hatt en sånn bil hadde jeg aldri i verden parkert et sted hvor det er nødvendig å kunne fjernstyre parkeringen. Når bilen ved siden av ikke har denne muligheten er man jo like langt.
Shattered Skrevet Januar 14, 2016 Skrevet Januar 14, 2016 Hadde jeg hatt en sånn bil hadde jeg aldri i verden parkert et sted hvor det er nødvendig å kunne fjernstyre parkeringen. Når bilen ved siden av ikke har denne muligheten er man jo like langt. Regner nesten med det blir litt sånn? mslello reagerte på dette 1
awt Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Skrevet Januar 18, 2016 Lurer på om denne går i fotsporene til Z3/Z4 eller om det er en "Z6" (Z5-navnet forstår jeg uansett ikke). Ser vel egentlig ut som sistnevnte. Ihvertfall morsomt å se at den har fått stofftak.
Fredrik 90 Skrevet Januar 18, 2016 Skrevet Januar 18, 2016 Er det denne de har utviklet i sammarbeid med Toyota?
Saltkjelen Skrevet Januar 18, 2016 Skrevet Januar 18, 2016 Nei, hva BMW gjør om dagen i forhold til navn er ikke lett å forstå. Mht. at partallsseriene er en sportsligere utgave av oddetallsversjonene, så ville det mest naturlige vært Z2, Z4, Z6 og en gjenoppståelse av Z8. Men som kjent er jo alt annet enn naturlig fasit hos BMW om dagen. Slik jeg har forstått det så skal oddetall Z´er være roadater, og partall Z´er være coupe. Dette er en modell utviklet i samarbeid med Toyota, ja. Thundercoil reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Januar 18, 2016 Skrevet Januar 18, 2016 Uuu. Ny Z-coupé plz k tnx. Cbrooen reagerte på dette 1
Ron Jeremy Skrevet Januar 19, 2016 Skrevet Januar 19, 2016 Det "sies" vel at det vil komme hhv: Z5, Z3 og en søt liten Z1, hvor kun sistnevnte er FWD. Bl.a med en "massert" B38. Stofftak applauderer jeg, mindre vekt høyt der oppe, mer elegant design, samt større bagasjerom er alle positive egenskaper med stofftak. Dessuten, kan en 6 serie ha det, bør også de mindre søsknene ha det. Håper det vil bli plass til en coupe også.
Fredrik 90 Skrevet Februar 8, 2016 Skrevet Februar 8, 2016 Det har kommet en ganske syk BMW nyhet i dag i form av nye Alpina G11 B7 Biturbo Var jo bare ett spørsmål om tid før denne kom men her er den altså, samme V8er som i 750I og med xDrive naturligvis. Det er hentet ut 608 hester og 800 nm, hvilket sørger for 0-100 på 3,7 sekunder og har en toppfart på 310 km/t. Jeg synes det er ganske sykt at den sprekeste BMWen er den største, denne kjører ifra både M4 og M5 på ren akselerasjon. Litt artig er det jo også at hovedrivalen, S65 AMG ikke har en sjanse lengere. Tross 200 nm mer og 22 ekstra hester så er B7en nesten ett sekund raskere på sprint. Mye av årsaken ligger nok i vekten som er på ca 2100 kg, fortsatt en tung bil dog. Nå er det bare å vente på V12 versjonen av vanlig 7-serie, som mange hevder skal hete M760I merklignok. http://www.alpina-automobiles.com/en/models/b7-biturbo/highlights/ BimmerFan!, Ron Jeremy, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4
Saltkjelen Skrevet Februar 11, 2016 Skrevet Februar 11, 2016 BMW er nødt til å holde fokus om de fortsatt vil være innehaver av førsteplassen i rotteracet mellom de tre kjente premiummerkene. Både Mercedes og Audi gikk foran BMW i januar i antall salg: http://www.worldcarfans.com/1160212103908/mercedes-leads-audi-bmw-in-january-sales Ellers er det flott å se at BMW ikke ligger helt på latsiden, og kan vise til deres helt nye M760i med V12, 600hk, 800Nm og 0-100km/t på under fire sekunder. BimmerFan! reagerte på dette 1
BimmerFan! Skrevet Februar 12, 2016 Skrevet Februar 12, 2016 M760LI var jo helt herlig! Dette er desidert drømmebil nr. 1 for meg
Saltkjelen Skrevet Februar 12, 2016 Skrevet Februar 12, 2016 Ja, jeg er helt enig i at dette var et friskt pust blant litt trause modeller fra BMW for tiden. Jeg er nok en av de som synes F01 virker mer gjennomført designmessig, men vedlagte bilde (Style 312, 21") viser bare hvor mye felger har å si på en bil. Jeg forstår ikke helt felgdesignet på M760i. Walkabout og BimmerFan! reagerte på dette 2
TRF Skrevet Februar 12, 2016 Skrevet Februar 12, 2016 *drømmer meg tilbake til en tid der 6,0 v12 på 600hk naturligvis hadde vært en sugemotor når den kommer fra bmw* Thundercoil og awt reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå