Ron Jeremy Skrevet Fredag kl. 13:21 Skrevet Fredag kl. 13:21 1 time siden, mr.pingu skrev: Hyuandai igjen.... Er virkelig alle kloke hoder fra BMW over til Hyandai? Nei. Spør de fornøyde Hyundai eierne som står med tomme startbatterier rundt om, de er det «endel» av. Gresset er ikke alltid så mye grønnere på andre siden. 😉 Men de skal ha for å ha en bra 800V plattform. Men så er det heller ikke noe innstegspris på dette merket lenger - så de måtte gå «opp», eller møte Kineserne, foreløpig er det et krysningspunkt mellom produkt/pris/forhandler(e) som holder meg vekk. fupsaker, Marius2002, mr.pingu og 1 annen reagerte på dette 4
Scuirus2 Skrevet Lørdag kl. 16:46 Skrevet Lørdag kl. 16:46 På 11.1.2025 den 14.37, Saltkjelen skrev: Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få se at billigmerker som Hyundai skulle virke mer teknologisk fremoverlent enn BMW, men jeg må si de har gjor det her. Dette er et vesentlig bedre løst "Panoramic View" enn hva BMW kommer med her. Der BMW drar vibber tilbake til 2000-tallets MPVer, kjører Hyundai oss rett inn i 2050. Koreanere er jo gode på teknologi. Nå finnes det også et merke som heter Genesis under Hyundai plattformen, og etter hva jeg har blitt fortalt så skal BMW være glade for at de slipper konkurranse fra Genesis i Europa.
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 17:28 Skrevet Lørdag kl. 17:28 41 minutter siden, Scuirus2 skrev: Koreanere er jo gode på teknologi. Nå finnes det også et merke som heter Genesis under Hyundai plattformen, og etter hva jeg har blitt fortalt så skal BMW være glade for at de slipper konkurranse fra Genesis i Europa. Blir ikke det litt det samme som Lexus da? Virker ikke som om Lexus er så veldig i veien for BMW på det Europeiske markedet.
Lars89 Skrevet Lørdag kl. 17:52 Skrevet Lørdag kl. 17:52 Infinit (Nissan) prøvde seg på Europa fra 2008-2020 og solgte ca 50000 biler etter hva jeg kan finne ut. Ser ikke for meg at Genesis hadde klart seg så mye bedre selv om bilene helt sikkert er bra. Saltkjelen reagerte på dette 1
papertiger Skrevet Lørdag kl. 20:49 Skrevet Lørdag kl. 20:49 Er MYE Genesis i hjemlandet Korea men også i USA. Ofte bra motorisert med såvidt jeg husker fra tiden jeg reiste til Korea. Men en BMW blir de aldri. Nærmeste blir nok Lexus. Og hadde det stått mellom de kunne jeg godt valgt en Genesis: G70 shooting brake: fupsaker reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 12:00 Skrevet Søndag kl. 12:00 Mitt inntrykk av Infinity og Genesis er at det er stort sett 10 år gammel teknologi som er pakket inn i skinn og high gloss overflater. Selv de erke amerikanske merkene Cadillac og Lincoln fremstår som mer moderne og nærere konkurrenter til BMW, MB og Audi enn de koreanske/Japanske luksusmerkene.
Marius2002 Skrevet Søndag kl. 12:07 Skrevet Søndag kl. 12:07 Genesis var nylig(forrige lørdag) i Romsdalen og filmet. Mulig de kommer til Norge med en elektrisk modell? Åndalsnes Avis | Genesis Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Søndag kl. 13:51 Skrevet Søndag kl. 13:51 1 time siden, Marius2002 skrev: Mulig de kommer til Norge med en elektrisk modell? Åndalsnes Avis | Genesis Det tviler jeg på at de gjør. Det finnes forbausende mange elbil modeller der ute som ikke kommer til Norge. Selv om prosenten av elbiler er høy her så er total markedet mikroskopisk i global sammenheng. Selv i Sverige selges det flere elbiler i rent antall enn i Norge, selv om elbilandelen ut gjør rundt 35 prosent av det totale bilsalget hos våre naboer. Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå