Marius2002 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden (endret) Jeg fortsetter. BMW har nå kommet med onlinekatalog for biler opp igjennom historien. https://www.bmwgroup-classic.com/en/history/historic-modeloverview-bmw.html Interessant og kort vei til info. Eksempelvis E38. For BMW Motorrad og Mini, se linkene nederst i denne artikkelen: https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0448305EN/just-one-click-to-the-classics-historic-bmw-model-overviews-now-online-for-everyone Endret 18 timer siden av Marius2002 ///M-ini95, Ron Jeremy, mslello og 8 andre reagerte på dette 11
Fredrik 90 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden På 25.10.2024 den 15.20, *MrB* skrev: Joe Achilles er beskyldt for å være "biased" før, og når han nå er i utakt med "alle" andre så får jo slike spekulasjoner ny vind i seilene. Personlig har jeg aldri tatt han særlig seriøst. Tidligere i høst ble det hevdet at You Tuberen Joe Achilles var "biased" fordi han skrøyt av G90 M5. Ser ut som Matt Watson i Carwow og Harry Metcalfe også er "biased" i såfall 😉👍 Ja så har du Mr.AMG da, han er "biased" han også 😂 Vi kan nok alle være enige i svakheter i design og kvalitet på denne bilen, men jobben BMW har gjort med drivverk og chassis står det respekt av 👍 Marius2002 reagerte på dette 1
*MrB* Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Vel. Chris Harris sier at i den grad det er en M-bil, så er det en M7. Han sier det er en fin bil, men at F90 var mye bedre. Om den står seg i forhold til dagens konkurrenter, så bekrefter vel det langt på vei at hele feltet er på vei i gal retning, snarere enn at G90 er så voldsomt bra. Harrys konklusjon er mye det samme: Bra bil gitt omstendighetene, men når ikke opp til forgjengerne. Mat Watson er underholdende, men der er det nå mest sirkus. Siste kanalen der har jeg aldri hørt om. Nå har jeg ikke kjørt den, og kommer sikkert heller aldri til å kjøre en, men bare å se en på nært hold fikk meg til å dø litt innvendig. En pløsete mastodont som roper til meg. Endret 7 timer siden av *MrB* Ron Jeremy og HenrikSolberg reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå