Fredrik Skrevet Juni 15, 2017 Share Skrevet Juni 15, 2017 (endret) F10 LWB deler plattform med F01 SWB og det er såvidt jeg vet også denne som stadig brukes i G11 og tidligere 5GT samt den nye 6GT. 3GT (F34) deler plattform med F30 LWB (F35) som også er spesiell for det kinesiske markedet. Endret Juni 15, 2017 av Fredrik Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Juni 18, 2017 Share Skrevet Juni 18, 2017 Noen som vet om vi får en ny 6-serie Grand Coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 18, 2017 Share Skrevet Juni 18, 2017 1 time siden, Gustav C. skrev: Noen som vet om vi får en ny 6-serie Grand Coupe? 6 serien slik vi har kjent den, har blitt bumpet opp til 8 serien, så en 8 serie GC tja, hvorfor ikke 😃 Men regn med at høyere prestisje = høyere pris. Vi må nok også minst 2 år frem før det blir en realitet. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2017 Share Skrevet Juni 18, 2017 Hvis BMW har tenkt å være så innovative og fremtidsrettet at de klasker til med halogen blinklys på G01 slik denne testbilen har, blir jeg virkelig imponert. Det er i hvert fall oppskriften på å få ting til å se gammelt og utdatert før bilen i det hele tatt er lansert. Ganske imponerende, eller hva? tobiasw, Walkabout og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 Alpina B5 just launched... familiebilen sin det! 😁 https://www.topgear.com/car-news/new-alpina-b5-has-queue-jumped-bmw-m5?utm_campaign=Echobox&utm_content=News&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&link_time=1498060576 ogee1 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 19 minutter siden, papertiger skrev: Alpina B5 just launched... familiebilen sin det! 😁 https://www.topgear.com/car-news/new-alpina-b5-has-queue-jumped-bmw-m5?utm_campaign=Echobox&utm_content=News&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&link_time=1498060576 GOD DAMN den var lekker! nå syns jeg faktisk nye 5 serien var Fin! oO Gorg, ogee1 og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 21, 2017 Share Skrevet Juni 21, 2017 3 minutter siden, Freakshow skrev: GOD DAMN den var lekker! nå syns jeg faktisk nye 5 serien var Fin! oO Lurer på hva Alpina ligger på i pris kontra tilsvarende BMW-modeller. Sikler! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 5 timer siden, papertiger skrev: Lurer på hva Alpina ligger på i pris kontra tilsvarende BMW-modeller. Sikler! De er ikke billig! 😃 papertiger og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 23 timer siden, papertiger skrev: Alpina B5 just launched... familiebilen sin det! 😁 https://www.topgear.com/car-news/new-alpina-b5-has-queue-jumped-bmw-m5?utm_campaign=Echobox&utm_content=News&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&link_time=1498060576 En stasjonsvogn som klarer 325 km/t, det er rått. Du skal ha ganske seriøs Porsche eller superbil for å takle den der på autobahn 💪 Verdens raskeste familiebil 😎 17 timer siden, Gorg skrev: De er ikke billig! 😃 De koster litt mer en tilsvarende M biler hvis man tar de inn til Norge. Jeg synes det er veldig rart at det ikke selges diesel variantene her til lands. Ikke nevn E9x D3...værste Alpinaen de har laget ogee1, papertiger og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 23 timer siden, papertiger skrev: Lurer på hva Alpina ligger på i pris kontra tilsvarende BMW-modeller. Sikler! Er litt dårlig med tysk, men etter litt frem og tilbake fant jeg en pris på ca 133000€ med alt utstyr jeg kunne krysse av(fra trukket tysk avgift) . Videre sier skatteetaten at med dagens kurs kommer totalprisen på ca 2140000kr Er vel ikke så uhyre dyrt dette her? papertiger, ogee1 og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 22, 2017 Share Skrevet Juni 22, 2017 En M5 kommer jo også på bortimot 2 mill om man forsyner seg godt i utstyrslista. Jeg synes egentelig ikke at merprisen for en Alpina er så ille med tanke på hvor unik og spesiell bil man får 😀 ogee1, papertiger og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 For de som liker SUV så er nye X3 G01 plutselig her. Offisiell lansering på nett på mandag. Men her er bilder som nok viser nye G01 M40i. ogee1 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 Dette var utrolig nok en overraskende pen bil. Det er deilig å se at lyktene ikke møter grillen lenger. Dog svært skuffet over interiøret som rett og slett er en copy-paste av G3x. Synes også sammenføyningen mellom midtkonsoll og dashbord er uheldig.bmw-g01-x3-m-performance-interior-design-fb-01.jpg bmw-g01-x3-m-performance-interior-design-fb-02.jpg ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 26 minutter siden, Saltkjelen skrev: Dette var utrolig nok en overraskende pen bil. Det er deilig å se at lyktene ikke møter grillen lenger. Dog svært skuffet over interiøret som rett og slett er en copy-paste av G3x. Synes også sammenføyningen mellom midtkonsoll og dashbord er uheldig.bmw-g01-x3-m-performance-interior-design-fb-01.jpg bmw-g01-x3-m-performance-interior-design-fb-02.jpg Linken til bildene virker ikke for meg, men det jeg ser av interiøret i video, ligner veldig på G30 ja. mkj, ogee1 og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 23, 2017 Share Skrevet Juni 23, 2017 Fin bil! Samtidig er den ikke så mye finere at det blir flaut å kjøre rundt i F25. 🙂 Marius2002, Nils Jørgen og awt reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå