mkj Skrevet August 7, 2017 Forfatter Share Skrevet August 7, 2017 @hsd, jeg er usikker på det du spør om. Vi jobber med å rulle ut en stor update i nærmeste framtid, så vi får se litt på hvordan det blir etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 22, 2017 Share Skrevet August 22, 2017 blir logga ut hver gang jeg går inn på bimmers. Bug i systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 22, 2017 Share Skrevet August 22, 2017 Hadde det vært mulig å lage en funksjon/knapp som lar deg se bare innlegg i en tråd som inneholder bilder? Slit når jeg skal lese gjennom gamle prosjekttråder på 100-150 sider og 70% av det bare er skravling og diskusjoner som ikke er relevant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet August 22, 2017 Share Skrevet August 22, 2017 (endret) Mulig å skru på en eller annen funksjon som låser tråder i salgs-delen som har stått 1år uten aktivitet? Det er en god del tråder hvor det virker som folk finner via google e.l. og dermed skriver i som ofte er 2-7år gamle. @mkj Endret August 22, 2017 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 29, 2020 Share Skrevet Juni 29, 2020 Mulig litt feil tråd, men det går vel. Hva var feil i dag? Og forumet er tregt nå. Ikke klaging. Er det noe man kan bidra med? Flataas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Juni 29, 2020 Share Skrevet Juni 29, 2020 37 minutter siden, Otis skrev: Mulig litt feil tråd, men det går vel. Hva var feil i dag? Og forumet er tregt nå. Ikke klaging. Er det noe man kan bidra med? Lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Juni 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2020 4 minutter siden, Flataas skrev: Lurer på det samme Tregt som en sliten 190E... Vi er på saken, og det bør løsne igjen ganske kjapt nå. danskiii, hsd, Flataas og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 29, 2020 Share Skrevet Juni 29, 2020 Er straks bedre nå ja. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Oktober 20, 2020 Share Skrevet Oktober 20, 2020 (endret) Finnes det funksjon for blokkering her på forumet? Synd er det, men enkelte medlemmer forringer opplevelsen her inne for min del. Blokkering ville vært en gledelig løsning. Endret Oktober 20, 2020 av humpfy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2020 Share Skrevet Oktober 20, 2020 7 minutter siden, humpfy skrev: Finnes det funksjon for blokkering her på forumet? Synd er det, men enkelte medlemmer forringer opplevelsen her inne for min del. Blokkering ville vært en gledelig løsning. Kan du ikke evt. bare ta dette opp med en moderator på en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Oktober 20, 2020 Share Skrevet Oktober 20, 2020 (endret) Selvsagt. Tenkte likevel dette var plassen, siden det er i forumets tekniske del. Er det galt å spørre her? edit: Mulig jeg misforstod deg @Fredrik og at du mente de spesifikke hendelsene/brukerne. Disse har ettertrykkelig fått tilbakemelding av andre og jeg ser rett og slett ikke syn på å bruke tid på å forsøke å påvirke ytterligere. Kall meg feig, men det er for mye å sette pris på her til å henge seg opp i enkeltheter. Livet er for kort og jeg har hverken tyngden til, eller interessen av, å peke finger her inne Endret Oktober 20, 2020 av humpfy Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 20, 2020 Share Skrevet Oktober 20, 2020 Mener dette er mulig. Men jeg fant ikke knappen nå, skal sjekke litt mer. Edit: Fant det i det jeg trykket post Hold musepeker over brukeren og velg 'Ignorer medlem' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 20, 2020 Share Skrevet Oktober 20, 2020 Trykk på ikonet oppe til høgre når du er i toppen, så til konto>ignorerte brukere>legg til bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Oktober 20, 2020 Share Skrevet Oktober 20, 2020 Strålende, mange takk! Sistnevnte var løsningen på mobil. Synes ikke det er optimalt å blokkere og er helt enig med de som mener det forringer er forum. Diskusjoner fragmenteres og stopper opp. Likevel: For slike som meg som ikke bidrar i særlig grad og kun er her for å lese og beundre (både brukere og biler) er det en grei funksjon. Slike som meg er for øvrig ingen styrke for et forum. Da blir det stilt. Jeg leser derimot nesten alt og nå trives jeg enda bedre og vil lese enda mer Takk @Kjennern og @Snagg30 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 6, 2020 Share Skrevet Desember 6, 2020 Jeg likte den nye oppdateringen! Bedre lesbarhet! Og litt finere farge, alt er litt mer tydelig. Marius2002, Basse Lusk og mkj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå