Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 On 11.5.2018 at 23.21, cityhopper skrev: Kjører en 14' M550d, glemte vel å skrive det ja. Så teorien din stemmer nok godt den, @Walkabout 👍 Jeg må bare kuppe tråden litt her for å gratulere deg med flott bil 😀 Godt å høre at du er tilbake på BMW igjen..kan ikke kaste bort tiden på å kjøre Merce 😉 On 11.5.2018 at 23.35, cityhopper skrev: Jo takk Nå er vel min bil ganske diskrèt sammenlignet med din, jeg tøffer rundt på M351-felgene og alt mulig... Men går jo bra da, har vel overrasket en og annen Audi-pilot langs E18 de siste ukene hehe... Er bare å stikke innom når du er i byen, hyggelig det! Det er dette som er så genialt med M550d, den er så vanvittig kraftig på mellomakselerasjoner. Er ikke bare Audier du kan tukte, tenker du kan gi en og annen Tesla kamp om venstrefila også 😉 Walkabout og cityhopper reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2018 Slenger ut et bilde i dagslys også, ble ganske så fint med de små sølvstripene der egentlig Fahad, cityhopper, mslello og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Ble fint det der. Har slike min også bare lukket på begge sider. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Det ble spot on - jeg ville ha latt den sølvstripen være Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mai 22, 2018 Share Skrevet Mai 22, 2018 Ser veldig bra ut dette. Sølvstripen hører med, må jo ha litt bling også... 😉 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2018 (endret) Etter den helvetes jobben med å fjerne den gamle sprayfolien var unnagjort, gjenstod nå bare å få på ny sprayfolie. Godt fornøyd med fargen på denne her, sølv metallic ble bra Endret Juni 24, 2018 av Walkabout MGunders, HenrikSolberg, ///M-ini95 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 24, 2018 Share Skrevet Juni 24, 2018 Ble fint dette. Min erfaring er at det er viktig å legge mange nok lag. Da er det bare en drøm å plukke av senere. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2018 (endret) Fikk knipset et par bilder til (før og etter), det blir ganske stor forskjell når felgen er tofarget kontra enfarget. Synes style 343 (eller Avantgarde sin etterlikning i dette tilfellet) ser mye mer robust og clean ut i én farge, da er det en meget flott og kledelig felg Nå er i alle fall vinteroppsettet klart for nye sesonger! Bakdekkene (285/30-20) er helt nye, de holdt fire sesonger før de ble for slitt på innsiden. Fremdekkene (255/35-20) er også kjørt fire sesonger og har godt med mønster igjen, vil anslå de minst holder to sesonger til. Fremdekkene er ørlite mer slitt på innsiden, så nå har jeg byttet om på dekkene så den slitte siden kommer ut, da får dekkene noe lengre levetid Endret Juni 24, 2018 av Walkabout magneten, Gorg, Fahad og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2018 I dag stod opplakkering av bremsecalippere for tur! Vel i gang så bestemte jeg meg også for å lakke opp senter på bremseskive, samt bremseskjold, når jeg først var i gang. Bremseskiven var ganske fin siden senter ble lakkert før montering, men noe skitt og merker setter seg alltid, så greit å få på et par lag ekstra. Lakken på calipperne var ganske slitt nå, og trengte et nytt lag. Ble kun ferdig med bakparten i dag, tar resten i sommerferien min. Resultatet ble veldig bra som vanlig, men krever jo litt innsats for å holde det pent Ble også virkelig "slammed" bak etter å ha blitt jekket ned igjen, ganske så bra fitment da Chris A, Reef89, Fahad og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 Funderer litt på å foliere taket fra frontruten og til bakkant av panoramaglasset i sort blank. Synes det gjør seg bra på blant annet E-klasse, og ser for meg det kunne blitt stilrent her også. Noen innspill? Fahad og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 28, 2018 Share Skrevet Juni 28, 2018 Jeg synes du kunne prøvd det for å se hvordan det blir. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juni 28, 2018 Share Skrevet Juni 28, 2018 Kjør på! Hvit bil og sort tak ser meget bra ut 👌 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2018 On 28.6.2018 at 8.16, ahj skrev: Jeg synes du kunne prøvd det for å se hvordan det blir. Kjører på! On 28.6.2018 at 8.25, Fahad skrev: Kjør på! Hvit bil og sort tak ser meget bra ut 👌 Tror det blir bra! Fått bestilt foliering av fremre del av taket om halvannen uke nå, det blir spennende Fahad, danskiii og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 29, 2018 Share Skrevet Juni 29, 2018 Ville sagt hele taket jeg da men smak å behag Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2018 1 time siden, danskiii skrev: Ville sagt hele taket jeg da men smak å behag Hadde blitt litt snodig avslutning før bakruta da tenker jeg, både med tanke på haifinna på taket og at toppen av bakluka "måtte" vært i bilens farge. Men kunne nok sikkert blitt greit det også. Akkurat nå får jeg herme litt etter E-klassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå