Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ford | FINN.no

Ser ut som han selger samlingen sin ja. Han trenger jo ikke disse nå som han har flyttet til Sveits. Rart han ikke tok dem med seg, de er jo ikke akkurat mindre verd der nede.

Disse går nok ut av landet, slike biler er internasjonal handelsvare og med lav kronekurs så er de attraktive for resten av verden. En i en veteranbil gruppe på Facebook jobber på havna i drammen og han legger stadig ut bilder av biler som går ut av landet på export. Mye Amcar og Porsche forsvinner ut av landet, særlig til USA.

Taycan også? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

For min del må ALLE biler ha soltak. Kjøper ikke bil uten soltak.

Har nå 6 biler totalt, hvorav 5 har soltak. Det betyr jo at jeg snart bare har 5 biler.

 

Har tidligere vært forkjemper for dette selv, men etter noen turer på autobahn så er det egentlig bare et stort minus.

ser autotop.nl måtte teipe takluka på sik g11 750i etter å fjernet fartsperra pga forferdelig susing over 260.

 

 

samtidig så er det jo litt vekt på feil plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Har tidligere vært forkjemper for dette selv, men etter noen turer på autobahn så er det egentlig bare et stort minus.

ser autotop.nl måtte teipe takluka på sik g11 750i etter å fjernet fartsperra pga forferdelig susing over 260.

 

 

samtidig så er det jo litt vekt på feil plass

Ja for de fleste av oss ligger jo langt over 260 på autobahn jevnlig 😅Skal du unngå dette så kjøp A8 så sparer du også penger til gaffateip 🙋‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

Har tidligere vært forkjemper for dette selv, men etter noen turer på autobahn så er det egentlig bare et stort minus.

ser autotop.nl måtte teipe takluka på sik g11 750i etter å fjernet fartsperra pga forferdelig susing over 260.

 

 

samtidig så er det jo litt vekt på feil plass

Stusset på det der ja, utrolig at dette har gått gjennom kvalitetskontrollen hos BMW 🤷

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tony Soprano skrev:

Ja for de fleste av oss ligger jo langt over 260 på autobahn jevnlig  🙋‍♂️

😬😉

 

1 time siden, Tony Soprano skrev:

Skal du unngå dette så kjøp A8 så sparer du også penger til gaffateip 🙋‍♂️

Det stemmer. A8en finner i god VAG tradisjon på ett eller annet som gjør at du ikke kommer deg igjennom Danmark før noe havarerer 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Kolstad Jr. skrev:

Stusset på det der ja, utrolig at dette har gått gjennom kvalitetskontrollen hos BMW 🤷

 

Var vindsus i f11 jeg hadde i nesten 300, men ikke så ille som på den sjuern🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Har tidligere vært forkjemper for dette selv, men etter noen turer på autobahn så er det egentlig bare et stort minus.

ser autotop.nl måtte teipe takluka på sik g11 750i etter å fjernet fartsperra pga forferdelig susing over 260.

 

 

samtidig så er det jo litt vekt på feil plass

Samt lekkasje, dreneringsproblemer osv.

Soltak var kjempestilig på 70-80-90 tallet, nå føler jeg det er noe av det minst attraktive utstyret for meg personlig, men slikt er subjektivt selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Tony Soprano skrev:

Ja for de fleste av oss ligger jo langt over 260 på autobahn jevnlig 😅Skal du unngå dette så kjøp A8 så sparer du også penger til gaffateip 🙋‍♂️

En skikkelig godt utstyrt a8 4.2 diesel er faktisk en av få biler som frister sol mangler bmw logo !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ron Jeremy skrev:

Samt lekkasje, dreneringsproblemer osv.

Soltak var kjempestilig på 70-80-90 tallet, nå føler jeg det er noe av det minst attraktive utstyret for meg personlig, men slikt er subjektivt selvsagt.

Vi er forskjellige,for meg er dette en dealbreaker 😅

Kunne ikke tenke meg bla Touring eller X5 uten panorama det blir feil for min del tross lekkasje/drenering prob etc. Det har for min del med selve turopplevelsen og ikke minst lys og romfølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Samt lekkasje, dreneringsproblemer osv.

Soltak var kjempestilig på 70-80-90 tallet, nå føler jeg det er noe av det minst attraktive utstyret for meg personlig, men slikt er subjektivt selvsagt.

Litt enig der, det er et must på E34en, på E90en ville jeg ikke hatt, og på nyere biler, heller panorama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Vi er forskjellige,for meg er dette en dealbreaker 😅

Kunne ikke tenke meg bla Touring eller X5 uten panorama det blir feil for min del tross lekkasje/drenering prob etc. Det har for min del med selve turopplevelsen og ikke minst lys og romfølelsen.

Ser det ang lys, men jeg hadde en E83 med panorama issues back in the day, det hele ble både dyrt og dumt.
Kvaliteten var heller ikke voldsomt imponerer husker jeg. Så fått en bismak for hele høllet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Var vindsus i f11 jeg hadde i nesten 300, men ikke så ille som på den sjuern🤔

Årsaken til dette er nok den evinnelige kostnadsbesparelsen hos BMW. På F11 (og F01 for øvrig ettersom vi snakker om 7-serie) er det en tykk, polstret innertakplate som dekker over takluken/panoramataket. På G11 (alle G-biler for øvrig) har man bare en tynn duk som ikke isolerer noe - verken for lyd eller varme/kulde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   3 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...