Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Dette blir sikkert suksess... 😅

Bruktbil til salgs: BMW X5 - 2024 - Grå - 490 Hk - SUV/Offroad | FINN.no

Jeg hadde vel spart ca en halv mill og kjøpt en 23 modell pre LCI G05 med riktig utstyr og uten den skjerm planken i dashbordet., 

Det jeg ofte lurer på med slike annonser er hvorfor de selger etter så kort eierskap..

Forøvrig enig med deg og Saltkjelen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, BrokeBoi skrev:

@SaltkjelenDet virker som om det er et kappløp om å lage de kjipeste frontlyktene om dagen. Facelift Mercedes EQS prøver seg på stjerne i lyktene. I teorien høres dette kult ut, men i praksis er dette noe av det dårligste lyktedesignet fra Mercedes. 

image.thumb.png.47b6d431f53d5762481e54f617c29d4b.png

Styggeste fra Mercedes må være W210/211

 

Mercedes-Benz_W210_front_20080809.thumb.jpg.abe430705dda18a3335f11dfaf553bb9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2024 den 8.40, Fredrik 90 skrev:

 

Bruktbil til salgs: BMW X5 - 2024 - Grå - 490 Hk - SUV/Offroad | FINN.no

Jeg hadde vel spart ca en halv mill og kjøpt en 23 modell pre LCI G05 med riktig utstyr og uten den skjerm planken i dashbordet., 

Kanskje det samme han tenkte siden han sier han kan ta innbytte i 45E :)

Står forøvrig anført som solgt nå i annonsenteksten:

 

image.png.6eeb5c037c0a99fd4451b740383a286d.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, laffe skrev:

Kanskje det samme han tenkte siden han sier han kan ta innbytte i 45E :)

Står forøvrig anført som solgt nå i annonsenteksten:

 

image.png.6eeb5c037c0a99fd4451b740383a286d.png

Han fikk garantert ikke ikke prisforlangende, det er iallfall helt sikkert 😂 

Ser flere folk i G05 gruppa vil tilbake til 45e etter å ha hatt 50e. Mange som kommer fra iX også, hadde først 45e på leasing og bytta til IX når den kom. Nå vil de ut av IXen og tilbake til 45e. Ser også ut som om prisene har stabilisert seg på 45e nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutes ago, E.C. said:

Blir det ikke rett på manuell behandling hos de om de står i fare for å miste en 10-kroning eller mer? 

 

Jeg kjører en del gjennom Oslo/Fjellinjen uten avtale, og på vinteren når jeg kjører med bilen full av snø både foran og bak hender det at jeg kjører gratis.  Gir meg mye glede hvis jeg kan lure Fjellinjen for 50kr 😂

Er litt som når man var liten og fant en 10-kroning på fortauet. 

 

 

last ned.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Werther skrev:

 

Jeg kjører en del gjennom Oslo/Fjellinjen uten avtale, og på vinteren når jeg kjører med bilen full av snø både foran og bak hender det at jeg kjører gratis.  Gir meg mye glede hvis jeg kan lure Fjellinjen for 50kr 😂

Er litt som når man var liten og fant en 10-kroning på fortauet. 

Både Camaroen og Crown Vic’en jeg eide hadde amerikanske mål på skiltet og det klarte ikke ett bestemt p-hus i byen eller bommene på E18 å lese. Det var en helt NYDELIG følelse lure seg unna å betale. Og når jeg ser de overskuddene både Fjellinjen og Q-Park går med så har jeg null…NULL dårlig samvittighet 😂

Men det er litt rart også, vi glemte å slå inn en vase på selvbetjeningen på IKEA her for en stund siden. Oppdaget det når vi kom i bilen, da gikk jeg sporenstreks inn å betalte de 239 kronene den kostet 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daniel. skrev:

Begynner å bli et vanlig syn på diverse M, S/RS og AMG biler syns jeg 🤔 

Må ta med at dette er siden i 2018 :) hvor mange eiere denne har hadd før den kom til Norge kommer i tillegg . Men fant pokker meg en land cruise arctic truck med like mange eier 2015-16 mod så det er blittt en ting og eie bil i kort tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, papertiger skrev:

F31 drømmekombo:

https://www.finn.no/341138520

Sekserdiesel

Blå lakk

Brunt skinn

Ble liggende bak en F31 i tanzanite her om dagen, det var en meeeget lekker bil selv om de begynner å dra på årene på lik linje med F10/11 :) Ellers enig med deg angående blå bil og brunt skinn interiør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...