E.C. Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 4 hours ago, GreenE36Cab said: Mobile.de Men hvordan kan bilen ha "2x M-paket"? Det får du når de som normalt sett kjører Audi skal selge BMW. Der har du ikke M-pakke, men S-line og det opereres med dobbel om ikke trippel S-line. Interiør/eksteriør og understell. Maiken Benedicte, Peak, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 4 1
tennbrikket Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 For en oppbrukt haug. Vil heller ha rast motor og hele kanaler enn omvendt. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=248509643&showContactInfo=true Shattered og Pekka reagerte på dette 1 1
hsd Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 2 minutter siden, tennbrikket skrev: For en oppbrukt haug. Vil heller ha rast motor og hele kanaler enn omvendt. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=248509643&showContactInfo=true "prøve noe annet - uten rust" tennbrikket reagerte på dette 1
Blinklys Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 1 time siden, E.C. skrev: Det får du når de som normalt sett kjører Audi skal selge BMW. Der har du ikke M-pakke, men S-line og det opereres med dobbel om ikke trippel S-line. Interiør/eksteriør og understell. Får man ikke automatisk med M-fangere option når man velger M-sport suspension da? Liksom M-pakken er M-pakken, dobbel M-pakke er jo.. Ja nei jeg har ikke ord som kan beskrive hvor vilt jeg synes det er Men ser poenget ditt ang Audi
E.C. Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 Du trenger ikke å kjøpe komplett M-sport nei. Det er også veldig mange som setter på en M-sport frontfanger i etterkant og sier seg fornøyd. Blinklys reagerte på dette 1
awt Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 Det er som @E.C. skriver, et uttrykk som kommer fra Audi-verden. Når det er nevnt kan selvfølgelig alt diskuteres. Det har f.eks. vært mulig å fått M-understell og M-ratt på biler uten M-pakke. Videre er det en god del biler med M-pakke, men uten M-understell osv. Likevel er jo ikke noe av dette man vil kalle fullverdig «M-utstyr» i denne sammenhengen. Altså, en bil med bare M-understell eller kun M-ratt vil aldri ha «1x M-pakke». Blinklys, E.C. og Marius2002 reagerte på dette 2 1
E.C. Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 5 minutes ago, Maiken Benedicte Johansen said: Det skal være full pakke, eller ingenting. Som å stappe silikon i ene brystet, men la vær å stappe i den andre. Hehe ja, absolutt best med full pakke, tar man utvendig så bør man også ta hele. Det er vel ikke alltid man fikk m-sport på understell om man hadde xdrive da. Maiken Benedicte reagerte på dette 1
awt Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 Mener også på at e60 med SMG (unntatt M5), kun ble levert med sportsratt, og ikke M-sportsratt. Selvfølgelig en filleting, men det finnes slike unntak her og der. Pekka og Blinklys reagerte på dette 2
Blinklys Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 Ok beklager jeg hadde inntrykk av at iallfall på E36 (og E34?) at man fikk med M-bumpers når man valgte M-sport suspension men da var det ikke slik
Kolstad Jr. Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 Jeg hadde "Sportfahrwerk" (understell) som tilvalg på min 97' 540i. Denne hadde jo ikke M-sport fangere (var vel ikke tilgjengelig i 97?) Eller sportsratt. Den hadde sportsseter dog! Blinklys og Marius2002 reagerte på dette 2
TRF Skrevet Februar 15, 2022 Skrevet Februar 15, 2022 Du fikk vel kun "sportsunderstell" (226 eller noe sånt) på e39 ute Msport-pakke. Med M-pakke så fikk du M-sport understell 704, evt M-sport2 understell 705 (nærmere m5). E.C., Blinklys og Marius2002 reagerte på dette 3
Blinklys Skrevet Februar 16, 2022 Skrevet Februar 16, 2022 Sportsratt er en del av likningen som jeg ikke tenkte på i det hele tatt.. Men det har også noe å si "i det store bildet".. Jeg har alltid sett på "M-pakka" som hovedsaklig M-sport suspension og M-fangere.. Altså på ikke-M biler men det er jo ikke så enkelt
Pekka Skrevet Februar 16, 2022 Skrevet Februar 16, 2022 (endret) 15 timer siden, E.C. skrev: Det får du når de som normalt sett kjører Audi skal selge BMW. Der har du ikke M-pakke, men S-line og det opereres med dobbel om ikke trippel S-line. Interiør/eksteriør og understell. Føler meg litt truffet her siden jeg averterte bilen med trippel M-Sport (understell, eksteriør, interiør) 😁 Mulig det var uvitenhet, men følgende sto i opsjonslisten: 337 M Sport Package 704 M Sport Suspension 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Endret Februar 16, 2022 av Pekka 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Blinklys reagerte på dette 1
awt Skrevet Februar 16, 2022 Skrevet Februar 16, 2022 Sportsseter er ikke eksklusivt for M-pakken, og dermed på en måte heller ikke en «M-pakke-ting», det er kun noe som er inkludert i M-pakken, på lik linje med sort taktrekk. M-ratt og M-understell derimot er ting som man ikke får uten M-pakken (med noen unntak). Kanskje liten forskjell i praksis, men sportsseter i seg selv har ikke noe med M-pakke å gjøre sånn egentlig. Det eneste ufravikelige er vel i bunn og grunn fangerne. De kan ikke velges bort, endres, eller kjøpes uten pakken. Det samme gjelder til en viss grad felgene. fupsaker, Blinklys og Pekka reagerte på dette 2 1
liffi Skrevet Februar 16, 2022 Skrevet Februar 16, 2022 "Standar" 525 kvart mill!! Altså …. 👀 greit E34 har steget i pris men får da være grenser Orjan, Pekka og Blinklys reagerte på dette 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå