Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 hours ago, GreenE36Cab said:

Mobile.de

Men hvordan kan bilen ha "2x M-paket"?

Det får du når de som normalt sett kjører Audi skal selge BMW. Der har du ikke M-pakke, men S-line og det opereres med dobbel om ikke trippel S-line. Interiør/eksteriør og understell.

Skrevet
1 time siden, E.C. skrev:

Det får du når de som normalt sett kjører Audi skal selge BMW. Der har du ikke M-pakke, men S-line og det opereres med dobbel om ikke trippel S-line. Interiør/eksteriør og understell.

Får man ikke automatisk med M-fangere option når man velger M-sport suspension da?

Liksom M-pakken er M-pakken, dobbel M-pakke er jo.. Ja nei jeg har ikke ord som kan beskrive hvor vilt jeg synes det er :P

Men ser poenget ditt ang Audi

Skrevet

Du trenger ikke å kjøpe komplett M-sport nei. Det er også veldig mange som setter på en M-sport frontfanger i etterkant og sier seg fornøyd.

Skrevet

Det er som @E.C. skriver, et uttrykk som kommer fra Audi-verden.

Når det er nevnt kan selvfølgelig alt diskuteres. Det har f.eks. vært mulig å fått M-understell og M-ratt på biler uten M-pakke. Videre er det en god del biler med M-pakke, men uten M-understell osv. Likevel er jo ikke noe av dette man vil kalle fullverdig «M-utstyr» i denne sammenhengen. Altså, en bil med bare M-understell eller kun M-ratt vil aldri ha «1x M-pakke».

Skrevet
5 minutes ago, Maiken Benedicte Johansen said:

Det skal være full pakke, eller ingenting. Som å stappe silikon i ene brystet, men la vær å stappe i den andre.

Hehe ja, absolutt best med full pakke, tar man utvendig så bør man også ta hele. Det er vel ikke alltid man fikk m-sport på understell om man hadde xdrive da.

Skrevet

Mener også på at e60 med SMG (unntatt M5), kun ble levert med sportsratt, og ikke M-sportsratt. Selvfølgelig en filleting, men det finnes slike unntak her og der.

Skrevet

Sportsratt er en del av likningen som jeg ikke tenkte på i det hele tatt.. Men det har også noe å si "i det store bildet"..

Jeg har alltid sett på "M-pakka" som hovedsaklig M-sport suspension og M-fangere.. Altså på ikke-M biler men det er jo ikke så enkelt :P

Skrevet (endret)
15 timer siden, E.C. skrev:

Føler meg litt truffet her siden jeg averterte bilen med trippel M-Sport (understell, eksteriør, interiør) 😁  Mulig det var uvitenhet, men følgende sto i opsjonslisten:

337 M Sport Package

704 M Sport Suspension

710 M Leather Steering Wheel

715 M Aerodynamics Package

481 Sport Seats F Driver/front Passenger

Endret av Pekka
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
Skrevet

Sportsseter er ikke eksklusivt for M-pakken, og dermed på en måte heller ikke en «M-pakke-ting», det er kun noe som er inkludert i M-pakken, på lik linje med sort taktrekk.

M-ratt og M-understell derimot er ting som man ikke får uten M-pakken (med noen unntak).

Kanskje liten forskjell i praksis, men sportsseter i seg selv har ikke noe med M-pakke å gjøre sånn egentlig.

Det eneste ufravikelige er vel i bunn og grunn fangerne. De kan ikke velges bort, endres, eller kjøpes uten pakken. Det samme gjelder til en viss grad felgene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...