Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Lekker bil, men med alle disse modifikasjonene (downpipes, chargepipes, luftfiltre, bm3 osv) begynner man å lure på om det finnes noen forsikringsselskaper som i det hele tatt tør å forsikre denne? Eventuelt må forsikringspremien være veldig høy?

Men jeg er i hvert fall ikke i tvil om at den har bra/vulgær lyd.

Som sagt, pen kombinasjon men jeg hadde aldri kjøpt en slik bil! Det er mange ///M biler med tuning ute å går og ingen av de er av interesse. ACS er vell en av få om kanskje den eneste som gir tuning pluss garanti. Kan få 600hk 700nm i min, men det koster 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Kan noen forklare greia med 323i?

Også er det jo sedan :P

Men i utgangspunktet er det jo 318i, 320i, 325i og 328i.. Jeg har lest en del om E36, men aldri sett noe særlig om 323i 🤔

Når faceliften av e36 kom i 96/97 forsvant 325, og 323 og 328 kom inn.

328 og 323 deler samme bremser og differensial, men 323 var vell sikkert litt billigere å kjøpe. Ble nok ikke solgt all verden av 323er, men det finnes etpar av de. En fikk 323 i alle karosseriformer, også compact 🙂

Endret av BjornarHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, BjornarHS skrev:

Når faceliften av e36 kom i 96/97 forsvant 325, og 323 og 328 kom inn.

Takk for et bra svar, har lenge tenkt på hva som skiller 323i fra de andre osv.. Men ok da er det en egen modell

Har sett noen 323i til salgs på Mobile.de. Regnet med det var en "Special edition" eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, E.C. said:

Hadde jeg brukt såpass mye i den prisklassen hadde det blitt noe fra ACS, BBS eller HRE. 

Originale felger pleier ofte å være produsert i et høyere opplag og selv om kvaliteten er bra så faller prisen på disse sammen med bilen. Det fører til at disse etter noen år kan bli plukket opp relativt billig. Har man et strammere budsjett bør man spore opp noen gode OE-felger framfor diverse 3. part fra Kina. Det er også greit å kjøpe litt dyrere OE-felger brukt, men hadde neppe kjøpt OE nytt. Skal du selge disse igjen så taper du fort ganske mye.

Ser ikke ut som eier av disse felgene har tatt noe slikt verditap med i regnestykket sitt... :P

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=199572598 

Lykke til med å få solgt felger til utgått 1- og 2-serie til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Hvis du ser ekstra godt etter så ser du at det er to lag med støtfangere og kanalskjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...