Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, Eystein Ose skrev:

Fronten er bøs synes jeg. Trenger mer tid på bakenden😅

Er akkurat samme her og😅  mon tro hva folk tenkte når e39 m5 ble lansert og e34 enda var nytt

Skrevet
2 timer siden, Skulebollen skrev:

Var ikke dette særdeles billig? 

Det var det det var. 2,2 literen er ikke nedi den prisen en gang med doblet kilometerstand. 

Skrevet
3 timer siden, StigJ skrev:

Det var det det var. 2,2 literen er ikke nedi den prisen en gang med doblet kilometerstand. 

Er vertfall solgt nå, hadde den ikke våre omlakkert hadde jeg nok kjøpt den tvert. Selv om det på ingen måte er en bil jeg ser etter. Men fremtidig klassiker uten tvil med 2,5l og så lav km

Skrevet
3 timer siden, Skulebollen skrev:

Er vertfall solgt nå, hadde den ikke våre omlakkert hadde jeg nok kjøpt den tvert. Selv om det på ingen måte er en bil jeg ser etter. Men fremtidig klassiker uten tvil med 2,5l og så lav km

Kommer nok snart på finn igjen med fikset servo og en prislapp på 200k. 

Skrevet
På 4.12.2024 den 0.05, Marius2002 skrev:

Men trenger ny motor å være negativt? Jeg skjønner det betyr at den originale ikke holdt mål, men er det en gjenganger eller betyr det bare "engangstilfelle"? :) Jeg vet ikke, derfor jeg spør. Vanligvis ville jeg jo sett på ny motor som positivt? Eller? :) 

X5’n min fikk ny motor på garanti, snart har den plutslig motor nr3😂

Skrevet

Nytt er fint, men det er i så fall ønskelig at det blir montert en ny og revidert/forbedret utgave. Hvis det monteres akkurat samme delenr. som har gått i stykker og som er kjent for problemer føles det mer ut som at produsenten skal ro seg i land fram til reklamasjonsperioden er over og "good luck have fun" etter det.

Skrevet
4 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Hvis man kjøper den og setter den på lager i 10 år så kan man nok sikre seg en fin investering 😀 Jeg tror E60 er det neste store i klassisk sammenheng, men vi er ikke der ennå.

Støtter den, spesielt en slik bil med slik km stand, så er nok dette et samlerobjekt for bruk for de fine dagene. :)

Skrevet

Vil tro at 200 løk i indeksfond er en bedre investering enn den bilen der over en 10-års periode. Hva skulle regnestykket ha vært her egentlig? Hvorfor sier man sånt? Har man en gratis lagerplass og gratis forsikring for lagring? Skal bilen få skift av olje og bremsevæske innimellom eller bare stå seg i hjel i 10 år og behøve en solid gjennomgang når den ruller ut igjen etterpå? Kjører man lite vil ting fortsatt ryke på en gammel bil og da koster det å bytte, en type påkost man ikke får igjen for.

Klart V8-er er kult, men en preface bil uten M-sport og bestefar farge på interiøret, samt ikke all verden til utstyr er ikke spesielt appelerende til så mange, derfor har den sittet usolgt såpass lenge, tross lav km-stand. Tror ikke det blir noe top-dollar på den i fremtiden heller. Skal du sette inn noe finere interiør, rette bulker og få på M-Sport må du fort punge ut 50k+ og da mister man originaliteten. Beholder man status quo på interiør/eksteriør/utstyr er den sikkert like tungsolgt som i dag. Jeg skjønner at enkelte biler er potensielt mindre tapsprosjekter enn andre, men en bil som har ligget usolgt i månedsvis er etter alle solemerker for dyr og det skal holde hardt for at det skal være en investering i ordets rette forstand som ingen har fått med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...