Marius2002 Skrevet Desember 10, 2024 Skrevet Desember 10, 2024 De stolene i XM så jo bare helt magisk ut Kanskje ikke en interiørfarge jeg ville valgt, men likevel ikke helt ute av key. Sammensetningen virker iallefall både sportslig og luksuriøs. Hadde ikke vært en dealbreaker i en slik bil - jeg skulle koset meg skikkelig iallefall. Jeg liker XM, selv om det overhodet ikke var denne modellen BMW burde lansert. fupsaker reagerte på dette 1
BrokeBoi Skrevet Desember 10, 2024 Skrevet Desember 10, 2024 @fupsaker Da virker det som en person som bare skal ha ting som er nytt til enhver tid, uansett hva. Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2
BrokeBoi Skrevet Desember 10, 2024 Skrevet Desember 10, 2024 @Marius2002 Men du hadde ikke valgt XM over denne? https://www.finn.no/mobility/item/372584370 Fint lite som slår denne, foretrekker faktisk denne over Urus. Marius2002, Ingen og fupsaker reagerte på dette 3
Marius2002 Skrevet Desember 10, 2024 Skrevet Desember 10, 2024 (endret) 12 minutter siden, BrokeBoi skrev: @Marius2002 Men du hadde ikke valgt XM over denne? https://www.finn.no/mobility/item/372584370 Fint lite som slår denne, foretrekker faktisk denne over Urus. Det har du helt rett i, jeg hadde ikke valgt XM over noen andre BMW M. BMW XM er en uforståelig modell i så måte og jeg skulle ønske det var en annen modell som ble lansert, men jeg liker den isolert sett fordi. Jeg liker ikke Lamborghini Urus, synes den er tacky. Da er de tyske premiumbilene som BMW og Porsche mye mer sofistikert og tiltalende - uansett hvor brutal den Urus er, ja jeg vet hva den er god for. Mulig den er "over-the-top" eller mulig fordi "alle" nyrike shitkids borti statene kjører en. Vet ikke. BMW X6 M any day over Urus og XM ja Endret Desember 10, 2024 av Marius2002 Makky123, sveigis og fupsaker reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet Desember 10, 2024 Skrevet Desember 10, 2024 Det jeg og ingen andre skjønner er hva man skal med XM…den er jo helt bortkastet. Så lenge man kan kjøpe G05 X5M som ser bedre ut, går bedre, kjører bedre, koster mindre, ikke noe elektrifisert fjas og som mest sannsynlig vil holde verdien sin bedre. Personlig så ser jeg ikke vitsen med biler som dette i det hele tatt, man får en SUV til å skulle være en sportsbil. Jeg er ikke fan av dette opplegget her. M50i bør være toppmodellen i X5, skal man ha sportsbil og familiebil i en så har man M5. fupsaker reagerte på dette 1
flobben Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 (endret) Dette blir litt som alle forstår segpåerne rundt jaguar, mange som klager på den nye retningen, men de har aldri tenkt å kjøpe seg ny Jaguar. Så er spørsmålet skal BMW styre retningen sin etter internettroll som aldri noensinne har handlet splitter ny BMW og heller ikke kommer til å gjøre det? Endret Desember 11, 2024 av flobben
Skulebollen Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 (endret) For at folk skal fortsette og handle ny Bmw, kreves der nettroll som er villig til og kjøpe brukt Bmw.. Så jeg ville nok styrt skuta slik at folk flest synst en bil ser ok ut og fremstår interessant både som ny og brukt. Men jeg har bare yrkesutdanning, så hva vet vel jeg 💁 Nå var mitt største poeng med link til akkurat den bilen at hele totalpakken, med blått interiør, den utvendig fargen, gullstriper både her og der, er noe av det jævligste jeg har sett. I tillegg til at bilen i seg selv fra før ser jævlig ut. "Klager" ikke på dei andre XMene som ligger ute Endret Desember 11, 2024 av Skulebollen Eystein Ose, Eivind92, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 3 1
Saltkjelen Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 BMWs design engasjerer i det minste og det er litt artig å se hvor forskjellige retninger det river (heldigvis). Jeg er enig i at den linkede XMen hadde en smakløs kombinasjon, men en riktig satt opp XM synes jeg faktisk kan fungere. Jeg får litt G-wagen vibber av XM og ser for meg at bilen ville gjort seg i sitt rette element med bøllete skjermbreddere, felger etc. litt i retning av Brabus. Jeg hadde utvilsomt valgt en XM 11 av 10 ganger over en G6x 5-serie i alle fall. 😅 fupsaker, ahj, Ampera og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 1 time siden, flobben skrev: Dette blir litt som alle forstår segpåerne rundt jaguar, mange som klager på den nye retningen, men de har aldri tenkt å kjøpe seg ny Jaguar. Så er spørsmålet skal BMW styre retningen sin etter internettroll som aldri noensinne har handlet splitter ny BMW og heller ikke kommer til å gjøre det? Eneste forskjellen her er at det er nesten ingen som vil kjøpe XM ny heller. Særlig i Kina hvor modellen var spådd stor sukess så flopper modellen totalt. Så det er ikke alltid at nybil kjøperne og nett-trollene er i utakt. Fun fact: En her i distriktet hadde en G05 X5M, bytta den inn i ny XM…etter en uke så lå XMen på Finn.no. Nå ratter han igjen G05 X5M men nå en LCI 😎 Det kan vel egentlig ikke sies noe tydeligere 👍 11 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg hadde utvilsomt valgt en XM 11 av 10 ganger over en G6x 5-serie i alle fall. 😅 Det er ikke ofte vi to er enige men her er jeg helt enig. Og for meg så er begrunnelsen at XM i det minste kommer med ordentlige M seter med tilt i øvre seterygg og kvalitetsmessig ser ut til å være bygget som en pre 2023 BMW skal. Det vil si uten alle disse fremtredende kostnadsbesparende løsningene. Jeg kom rett fra å ha prøvekjørt en i5 M60 hos Bavaria til å sette meg i en XM som sto i showroomet og de setene var som å komme hjem til BMW igjen. fupsaker og Ampera reagerte på dette 2
fupsaker Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 14 timer siden, BrokeBoi skrev: @fupsaker Da virker det som en person som bare skal ha ting som er nytt til enhver tid, uansett hva. Jeg skal vel ikke nekte for at han har kommet godt ut av ting økonomisk og dermed har handlefrihet på mye. Men XM i den speccen er vrien å selge. Den må faktisk være litt mer subtil og bøs som @Saltkjelen og @Fredrik 90 sier.
Orjan Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 (endret) 23 timer siden, Fredrik 90 skrev: Den B7en i @mr.pingusitt innlegg er heller ikke så galt priset. Den blir avgiftsfri om ca 20 dager så da snakker vi fet bil for ca 280 000,-. Jeg klarer ikke se en E60/61/65 Alpina uten å tenke på M539 Restoration sin Project Chicago - kostbar moro disse kompressor-motorene.. Endret Desember 11, 2024 av Orjan Kolstad Jr. og fupsaker reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 Skikkelig krembil av en X5 med helt perfekt motorisering Bruktbil til salgs: BMW X5 - 2021 - Svart - 340 hk - SUVOffroad | FINN.no fupsaker reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Skikkelig krembil av en X5 med helt perfekt motorisering Bruktbil til salgs: BMW X5 - 2021 - Svart - 340 hk - SUVOffroad | FINN.no Er faktisk en 50i 2017 til salgs også, deilig nappa mocca skinn bl.a.
Fredrik 90 Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 28 minutter siden, fupsaker skrev: Er faktisk en 50i 2017 til salgs også, deilig nappa mocca skinn bl.a. Så den, fin den selv om jeg egentlig ikke er så fan av F15 😅 fupsaker reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Desember 11, 2024 Skrevet Desember 11, 2024 2 timer siden, Fredrik 90 skrev: Skikkelig krembil av en X5 med helt perfekt motorisering Bruktbil til salgs: BMW X5 - 2021 - Svart - 340 hk - SUVOffroad | FINN.no Men til prisen av en ett år eldre x7 vet jeg hvilken jeg hadde valgt 😁 fupsaker, Saltkjelen og Marius2002 reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå