Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, Orjan skrev:

Ja er ikke så enkelt å selge eldre entusiastbiler. Kjøpergruppa er liten og kjøperne er kresne på hva de vil betale - og biler er jo alltid verdt mer i selgerens øyne enn i kjøperens.

Jeg annonserte vel Alpina'en min i 3 somre før den omsider ble solgt, så tålmodighet er en dyd.

@sdhild99 sin M5 ser jo veldig bra ut og den er ærlig presentert i annonsen, men jeg tror - uten å være E34 M5 ekspert - at 499000 er riktigere prisantydning enn 599. 

Den E36 M3n som @Snagg30 har for salg - Bruktbil til salgs: BMW M3 - 1998 - Rød - 321 hk | FINN.no - tror jeg også er 80-100K for høyt priset - selv om det er en strøken bil. Det gjelder også 3 andre E36 M3er på finn til 499, 500 og 510. Det er også en priset til 330 som må ned i allefall 60-80K. Det er kun sentimentale årsaker som kan få en kjøper til å betale E46-pris for en E36. 

Nåvel - dagens finn-funn må vel være en så-godt-som-ny 520d xdrive, herlig fargekombo, men 1 149 000 kr ?!??!!

Bruktbil til salgs: BMW 5-serie - 2024 - Blå - 197 hk - Sedan | FINN.no

62a9b287-28ee-4630-b080-78c8aa4aa19e

Siste idioten er ikke født enda!

Skrevet
14 hours ago, Orjan said:

Ja er ikke så enkelt å selge eldre entusiastbiler. Kjøpergruppa er liten og kjøperne er kresne på hva de vil betale - og biler er jo alltid verdt mer i selgerens øyne enn i kjøperens.

Jeg annonserte vel Alpina'en min i 3 somre før den omsider ble solgt, så tålmodighet er en dyd.

@sdhild99 sin M5 ser jo veldig bra ut og den er ærlig presentert i annonsen, men jeg tror - uten å være E34 M5 ekspert - at 499000 er riktigere prisantydning enn 599. 

Jeg er enig i det du skriver her @Orjan 🙂

Heldigvis er jeg mann nok til å erkjenne at jeg har gjort en feilvurdering, og til å endre kurs basert på tilbakemeldinger fra andre som har mye mer erfaring enn meg 🙂

Skrevet (endret)

Må panser byttes før EU? er det ikke nok at det er skikkelig festet (på samme måte som orginalt eller bedre)

Endret av BMWE39turbo
Skrevet
25 minutter siden, E.C. skrev:

Har vel ikke gjort annet enn å spinne etter kjøp han der:

image.png.ecd512a24c0150b35a461888e313e710.png

dette er virkeligheten med å selge kule biler, de ender nesten aldri opp med kule eiere.. men sånn her livet, vi kan ikke samle på alt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...