Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
11 timer siden, Orjan skrev:

Ja er ikke så enkelt å selge eldre entusiastbiler. Kjøpergruppa er liten og kjøperne er kresne på hva de vil betale - og biler er jo alltid verdt mer i selgerens øyne enn i kjøperens.

Jeg annonserte vel Alpina'en min i 3 somre før den omsider ble solgt, så tålmodighet er en dyd.

@sdhild99 sin M5 ser jo veldig bra ut og den er ærlig presentert i annonsen, men jeg tror - uten å være E34 M5 ekspert - at 499000 er riktigere prisantydning enn 599. 

Den E36 M3n som @Snagg30 har for salg - Bruktbil til salgs: BMW M3 - 1998 - Rød - 321 hk | FINN.no - tror jeg også er 80-100K for høyt priset - selv om det er en strøken bil. Det gjelder også 3 andre E36 M3er på finn til 499, 500 og 510. Det er også en priset til 330 som må ned i allefall 60-80K. Det er kun sentimentale årsaker som kan få en kjøper til å betale E46-pris for en E36. 

Nåvel - dagens finn-funn må vel være en så-godt-som-ny 520d xdrive, herlig fargekombo, men 1 149 000 kr ?!??!!

Bruktbil til salgs: BMW 5-serie - 2024 - Blå - 197 hk - Sedan | FINN.no

62a9b287-28ee-4630-b080-78c8aa4aa19e

Siste idioten er ikke født enda!

Skrevet
14 hours ago, Orjan said:

Ja er ikke så enkelt å selge eldre entusiastbiler. Kjøpergruppa er liten og kjøperne er kresne på hva de vil betale - og biler er jo alltid verdt mer i selgerens øyne enn i kjøperens.

Jeg annonserte vel Alpina'en min i 3 somre før den omsider ble solgt, så tålmodighet er en dyd.

@sdhild99 sin M5 ser jo veldig bra ut og den er ærlig presentert i annonsen, men jeg tror - uten å være E34 M5 ekspert - at 499000 er riktigere prisantydning enn 599. 

Jeg er enig i det du skriver her @Orjan 🙂

Heldigvis er jeg mann nok til å erkjenne at jeg har gjort en feilvurdering, og til å endre kurs basert på tilbakemeldinger fra andre som har mye mer erfaring enn meg 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...