Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
2 timer siden, Ranger1000 skrev:

Fryktelig. Disse kostet vel heller ikke 3 mill nye? Han skriver i underkant av 3 mill, så det er vel ganske mye i underkant vil jeg tro 

Annonser som er skrevet med Caps Lock på burde vært stoppet i kontrollen. Jeg vet ikke med andre her men når jeg ser annonser på Finn.no skrevet med Caps Lock så kan jeg ikke unngå å tenke at selger muligens en litt mindre begavet. 

Noe annet jeg synes vi bare kan slutte med umiddelbart er å skryte av hva bilen kostet ny. Det er totalt urelevant hva en bil kostet ny i 2013.

Endret av Fredrik 90
Skrevet (endret)

Kan ikke akkurat si at tilstanden på bilen står i stil med hvordan den beskrives i annonseteksten, men kult med M57 i E34 :) 
https://www.finn.no/mobility/item/416253074

E34 M5 (eller MS som biltilsynet har klart å skrive) med styling som sikkert var kult for en del år siden
https://www.finn.no/mobility/item/416134059

F15 med alcantara/delskinn har jeg ikke sett spesielt ofte 🤔
https://www.finn.no/mobility/item/416223389

Han her kunne jo like gjerne bare ha filmet et videoklipp og lagt det ut 😅
https://www.finn.no/mobility/item/416108924

Endret av Daniel.
Skrevet

Haha, den første ass, blir masse bonuspoeng å hente på bilutstillinga for den fine originale lakken 🤣

i sjeldent god stand – fortsatt med original lakk som aldri har vært omlakkert, og som fortsatt fremstår blank og velholdt.

image.png.07b1ce8a760ea78803724bf92fe813fb.png

image.png.317a748b777ba56fe32f56564a96054f.png

image.png.270bfdfe94ce1d28a3d84f5dcde99c38.png

image.png.c8eb467bd47f7430625c9fde7983ed78.png

Skrevet
1 hour ago, Fredrik 90 said:

Annonser som er skrevet med Caps Look på burde vært stoppet i kontrollen. Jeg vet ikke med andre her men når jeg ser annonser på Finn.no skrevet med Caps Look så kan jeg ikke unngå å tenke at selger muligens en litt mindre begavet. 

Noe annet jeg synes vi bare kan slutte med umiddelbart er å skryte av hva bilen kostet ny. Det er totalt urelevant hva en bil kostet ny i 2013.

DET HETER CAPS LOCK.

ELLERS ER JEG HELT ENIG I DET DU SKRIVER. 

😬

Skrevet
12 timer siden, KimC skrev:

"Det er en 4,4 liters ellevill selvpustende V8-motor på 560 hestekrefter + 30 hk ekstra med eisemann eksos plus rm downpipe som er montert i bilen."

Jasså... selvpustende? 🤫

Virker ikke som det vet hva de selger en gang, null troverdighet spør du meg.

Skrevet

E34 Touring med M57 og manuell er kult. 

Siden den fortsatt er registrert som en M51 er det mest sannsynlig en original 525tds varebil automat med en M57 fra en E39 525d 163hk.  Ser ikke helt hvorfor denne skal være verdt store penger, men det er nå bare meg.  Artig bil dog. 

Skrevet
6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Skulle gjerne ha visst hva min kostet ny i mai 2013.

Bare for morro skyld. Vet jo sånn cirka.. men allikevel ikke helt eksakt :-)

Skrevet
6 timer siden, Werther skrev:

E34 Touring med M57 og manuell er kult. 

Siden den fortsatt er registrert som en M51 er det mest sannsynlig en original 525tds varebil automat med en M57 fra en E39 525d 163hk.  Ser ikke helt hvorfor denne skal være verdt store penger, men det er nå bare meg.  Artig bil dog. 

Jeg mener dette er en gavepakke for oss som liker e34 og diesel.

Her har man en et karroseri som er megakult og med en skikkelig motor .

Faktisk for min del en drømmekombinasjon av tds,

Jeg er nok en av få som hadde betalt godt med penger for den ,ikke pris ant selvsagt .

Når man ser alt det dritet som står for salg av e34 som de forlanger ,så skiller ikke denne seg ut .

Bare det å tilpasse motor ,samt alt elektriske som skal spille likt med instrumenter  krever litt kunnskap vil jeg tro .

Jeg har fikset opp to e34 med all den møkken det innebærer og utifra det jeg ser på denne ,så er denne langt fra det verste .

Så ja enig @Werther enig  dine betraktninger .😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...