Peak Skrevet September 3 Skrevet September 3 (endret) Utrolig godt kjøp på en velholdt A6 C5 om noen har litt interesse for Audi, skulle gjerne handlet denne men passer seg dårlig med parkering i Oslo for øyeblikket. Svært sjelden motor og utstyrskombinasjon. Virkelig et kupp. https://www.finn.no/mobility/item/425076558?ci=2 Endret September 3 av Peak laffe, teerex, E.C. og 7 andre reagerte på dette 10
Fredrik 90 Skrevet September 3 Skrevet September 3 1 time siden, Peak skrev: Utrolig godt kjøp på en velholdt A6 C5 om noen har litt interesse for Audi, skulle gjerne handlet denne men passer seg dårlig med parkering i Oslo for øyeblikket. Svært sjelden motor og utstyrskombinasjon. Virkelig et kupp. https://www.finn.no/mobility/item/425076558?ci=2 Kul bil, Audi sine V6 motorer har deilig lydbilde. Dette er jo nesten for billig, håper den blir snappet opp av en entusiast. Den motoriseringen der er sjelden som hønsetenner. fupsaker, Peak og Orjan reagerte på dette 3
teerex Skrevet September 3 Skrevet September 3 5 timer siden, Peak skrev: Utrolig godt kjøp på en velholdt A6 C5 om noen har litt interesse for Audi, skulle gjerne handlet denne men passer seg dårlig med parkering i Oslo for øyeblikket. Svært sjelden motor og utstyrskombinasjon. Virkelig et kupp. https://www.finn.no/mobility/item/425076558?ci=2 Hmm, flott sak.. Jeg bor ikke så veldig langt unna, og har god plass til parkering. Og er gammel Audi-mann Burde jeg.....? fupsaker, GtiGtr, gnilb og 3 andre reagerte på dette 5 1
Peak Skrevet September 3 Skrevet September 3 Ja, fort deg! Kan sikkert kjøpe den av deg en dag til samme pris om du brått ikke skulle ha plass lengre. Hehe, null risiko i her, får lett det samme ved salg igjen. Tenk hva en e39 530i koster i denne tilstanden, brått 199 000. Begriper ikke at den er ikke er solgt ennå. laffe og teerex reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet September 3 Skrevet September 3 35 minutter siden, Peak skrev: Ja, fort deg! Kan sikkert kjøpe den av deg en dag til samme pris om du brått ikke skulle ha plass lengre. Hehe, null risiko i her, får lett det samme ved salg igjen. Tenk hva en e39 530i koster i denne tilstanden, brått 199 000. Begriper ikke at den er ikke er solgt ennå. Den er solgt! Prøvde å kjøpe i dag morges uten hell. teerex og fupsaker reagerte på dette 2
teerex Skrevet September 3 Skrevet September 3 Fikk svar fra selger: "Måtte lage litt køordning for å unngå misnøye. Det er to stykker som har sagt de skal ha den, og kommer for å se på bilen i dag."
Andreas_R Skrevet September 3 Skrevet September 3 Kjenner til både bil og eier. Uten tvil et kupp! Tror ingen hadde stusset om prisen var det dobbelte. Latterlig mye bil for pengene det her. Altså, hva får man for 35000,- i dag?? teerex, laffe og Peak reagerte på dette 3
Andreas_R Skrevet September 3 Skrevet September 3 https://www.auksjonen.no/auksjon/bruktbil/2016_BMW_X4_M40i_153572km_-_Reparasjonsobjekt_-_defekt_motor/519373 Spent på hva denne ender opp på. Foreløpig ganske gunstig, men fort at det tar litt av på slutten. Er vel samme N55 som i M2 i denne? Kanskje litt vanskeligere / dyrere å få tak i ny motor eller shortblock da?
Daniel. Skrevet September 3 Skrevet September 3 15 minutter siden, Andreas_R skrev: https://www.auksjonen.no/auksjon/bruktbil/2016_BMW_X4_M40i_153572km_-_Reparasjonsobjekt_-_defekt_motor/519373 Spent på hva denne ender opp på. Foreløpig ganske gunstig, men fort at det tar litt av på slutten. Er vel samme N55 som i M2 i denne? Kanskje litt vanskeligere / dyrere å få tak i ny motor eller shortblock da? Ser ut til at begge to har N55B30T0, men at X4 har 10hk mindre enn OG M2. Andreas_R reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet September 3 Skrevet September 3 Oxford Green II F30 340i 🤔 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=435434295 Orjan, Saltkjelen, Dusy og 5 andre reagerte på dette 8
teerex Skrevet September 3 Skrevet September 3 6 timer siden, Andreas_R skrev: Kjenner til både bil og eier. Uten tvil et kupp! Tror ingen hadde stusset om prisen var det dobbelte. Latterlig mye bil for pengene det her. Altså, hva får man for 35000,- i dag?? Ja, slike kupp selges gjerne til flippere. Så dukker den opp til salgs snart til en helt annen pris
Fredrik 90 Skrevet September 3 Skrevet September 3 Det er iallfall artig å se at en gammel A6 kan engasjere folk såpass på ett BMW forum 😂 Sier litt om oss i positiv forstand 👍 Andreas_R, sveigis, ehaugsnes og 4 andre reagerte på dette 5 2
GtiGtr Skrevet September 4 Skrevet September 4 Husker når eg var 15 så var spørsmålet om en skulle ha E30 eller Golf 2 når en blei 18. Eg endte opp på Golf 2 og det har jo "preget" meg siden 😛 Denne kom på finn i går, og hadde eg ikkje hatt 3 fra før så måtte jo denne blitt vurdert Bruktbil til salgs: Volkswagen Golf - 1990 - Blå - 160 hk - Kombi 3-dørs | FINN.no Lars S, fupsaker, StigJ og 4 andre reagerte på dette 7
Fredrik 90 Skrevet September 4 Skrevet September 4 (endret) 1 time siden, GtiGtr skrev: Husker når eg var 15 så var spørsmålet om en skulle ha E30 eller Golf 2 når en blei 18. Eg endte opp på Golf 2 og det har jo "preget" meg siden 😛 Denne kom på finn i går, og hadde eg ikkje hatt 3 fra før så måtte jo denne blitt vurdert Bruktbil til salgs: Volkswagen Golf - 1990 - Blå - 160 hk - Kombi 3-dørs | FINN.no Når jeg begynte på skolen, ca i 1996 så husker jeg moren til en gutt i klassen hadde en slik Golf. Jeg var for liten til å huske om det var en GTI eller en G60, men den var sort, hadde fire dører, to eksosrør bak og noe rødt i fronten. Noe tøft må det ha vært fordi faren var svært bilinteressert. Det hendte jeg satt på i denne også, jeg tenkte med meg selv at det var litt synd på dem som hadde så gammel bil. Men den bilen på den tiden kan ikke ha vært mer enn 6-7 år gammel. Tror ikke noen tenker på en 2019 mod Golf GTI eller Golf R som en gammel bil i dag... Endret September 4 av Fredrik 90 Orjan reagerte på dette 1
Orjan Skrevet September 4 Skrevet September 4 Fin den G60n der; jeg har mange gode minner med VW Golf. Min første bil var en 1990 Golf Sport (90hk, med GTI-skjembreddere og interiør) - Royalblå-metallic, soltak og Alpine kasettspiller Fikk på sort/røde baklys, hvite blinklysglass foran (som kom på Golf Country, og som jeg måtte argumentere sterkt med delelager-mannen om at de faktisk passet på min bil. Hvite instrumentskiver ble bestilt fra MHW i Tyskland. Good times. Etterpå fulgte Golf 3 GTI, et par Golf 2 GTI 16v, en Golf 3 Color Consept, en Golf 4 før Golf karrieren ble avsluttet med en Golf 3 VR6. Skulle veldig gjerne hatt en GTI (16v) i garasjen. Årsmodell 1988/89 (som har de små støtfangerne). Ampera, fupsaker, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå