Snagg30 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 4 minutter siden, Marius2002 skrev: Ja. Denne mangler jo B&W, men har firehjulsstyring og et par andre kjekke ting. Jeg skjønte det på @Saltkjelen at det var 7-seteren man måtte ha, selv om jeg liker kapteinstoloppsettet i 6-seteren. Sendt melding på 7-serie ja, 745e eller lignende da? Har en følelse det blir 750i og i3 snart! Så blir @Eystein Ose fornøyd med meg. Ingvaldsen, Marius2002 og Eystein Ose reagerte på dette 3
Ingvaldsen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) 51 minutter siden, Saltkjelen skrev: Nydelig E70 X5 40d https://www.finn.no/mobility/item/432541072 Den er jo perfekt😍 mangler bare 1 turbo, men på lang sikt så er det rimligst med samme blokk som 30d den dagen det raser. Endret 14 timer siden av Ingvaldsen Saltkjelen og FransEirik reagerte på dette 2
Eystein Ose Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 56 minutter siden, Snagg30 skrev: Har en følelse det blir 750i og i3 snart! Så blir @Eystein Ose fornøyd med meg. Bra! Føler meg fattig på ny måte for hver gang du sender snap av vestkantbobla. En i3 er mer i min gate Dusy, Saltkjelen, Snagg30 og 3 andre reagerte på dette 6
Saltkjelen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 1 time siden, Marius2002 skrev: eg skjønte det på @Saltkjelen at det var 7-seteren man måtte ha, selv om jeg liker kapteinstoloppsettet i 6-seteren. [...] Personlig mener jeg X7 må ha 7 seter, men dette er fordi man ikke kan legge ned andre seterad på biler med 6 seter, og da faller hele hensikten med en X7 bort i mine øyne. I tillegg vil det alltid være åpent mellom setene bak til lasterommet, og det er jo ikke akkurat kjekt. En X7 med 6 seter kunne like gjerne - og aller helst - heller bare vært en skikkelig ego 4-seter med fast vegg og ekte komfortseter bak, ikke dette USA Chevy-van opplegget 6-seteren tilbyr. X7 med Executive Lounge (4-seter) for Russland: 46 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Den er jo perfekt😍 mangler bare 1 turbo, men på lang sikt så er det rimligst med samme blokk som 30d den dagen det raser. Ja, enig. Denne er så perfekt som den kan få blitt. Nesten så jeg skulle byttet M550en i denne. Ingvaldsen og Marius2002 reagerte på dette 1 1
EspenM3css Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Kjenner at neste bil må være en 7’er med brunt interiør når jeg ser alle disse som blir postet😍 Endret 13 timer siden av EspenM3css . Dusy og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) 13 minutter siden, EspenM3css skrev: Kjenner at neste bil må være en 7’er med brunt interiør når jeg ser alle disse som blir postet😍 sikler på denne https://www.finn.no/mobility/item/431783698?ci=1 Endret 13 timer siden av Snagg30 Ron Jeremy, EspenM3css, Dusy og 1 annen reagerte på dette 4
EspenM3css Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 3 minutter siden, Snagg30 skrev: sikler på denne https://www.finn.no/mobility/item/431783698?ci=1 Skulle bare hatt 30-40d
Saltkjelen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 28 minutter siden, Snagg30 skrev: sikler på denne https://www.finn.no/mobility/item/431783698?ci=1 Denne er helt nydelig. Jeg kikket på denne for et års tid siden da den lå for salg da til drøye 100 000,- mer. Litt irriterende at man bevisst opererer med feil kilometerstand. For to uker siden var den på service og hadde kilometerstand rett under 104 000km. Nå er den sikkert litt høyere. Pirk, men unødvendig å være upresis på noe slikt. Dette er også en 2017, og ikke 2016 modell. Jeg gikk ikke videre med bilen da den har vært registrert på IF Skadeforsikring og senere et karosseriverksted, men det er jo ikke sikkert dette har noen stor betydning. Ville også sjekket litt eierhistorikk her, da det ser ut til at dette er en bil som har blitt dyttet til den ene bilforhandleren etter den andre - uten å ha blitt solgt til en privatperson. Snagg30 og Dusy reagerte på dette 1 1
Olaandref Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 1 time siden, Saltkjelen skrev: Personlig mener jeg X7 må ha 7 seter, men dette er fordi man ikke kan legge ned andre seterad på biler med 6 seter, og da faller hele hensikten med en X7 bort i mine øyne. I tillegg vil det alltid være åpent mellom setene bak til lasterommet, og det er jo ikke akkurat kjekt. En X7 med 6 seter kunne like gjerne - og aller helst - heller bare vært en skikkelig ego 4-seter med fast vegg og ekte komfortseter bak, ikke dette USA Chevy-van opplegget 6-seteren tilbyr. X7 med Executive Lounge (4-seter) for Russland: Ja, enig. Denne er så perfekt som den kan få blitt. Nesten så jeg skulle byttet M550en i denne. Spottet en G07 X7 40D i helgen, ok, jeg er ingen fan av fronten, men for en bil! Marius2002 reagerte på dette 1
Lars S Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 1 time siden, EspenM3css skrev: Skulle bare hatt 30-40d Håper du ikke tenker på å bytte M3en inn i en 7 serie, det tror jeg fort blir kjedelig.
EspenM3css Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 1 minutt siden, Lars S skrev: Håper du ikke tenker på å bytte M3en inn i en 7 serie, det tror jeg fort blir kjedelig. Kun tenkt meg å prøve i noen måneder, etter 10 år med 1,2,3 serie/m så vil jeg ha litt comfort🤣 Dusy og Lars S reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 38 minutter siden, Olaandref skrev: Spottet en G07 X7 40D i helgen, ok, jeg er ingen fan av fronten, men for en bil! Jeg er enig hvis vi snakker om G07 LCI, men ikke om vi snakker om G07 pre-LCI. G07 pre-LCI med standardfront (og Alpina-leppe) har en av de kuleste frontene BMW har laget i nyere tid, synes jeg. Ampera, Ron Jeremy, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4
Fredrik 90 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 2 timer siden, EspenM3css skrev: Skulle bare hatt 30-40d Ikke 30d, man skal IKKE ha minste motor i en 7-serie. Men ja takk til 40-50d, tror faktisk jeg foretrekker 750d fremfor 750i pga den elendige holdbarheten på V8ern. Hadde aldri turt å kjøre til syd Frankrike med en N63, mens en 750d derimot hadde jeg glatt tatt på tur Europa rundt. RNJ reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 2 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Ikke 30d, man skal IKKE ha minste motor i en 7-serie. Men ja takk til 40-50d, tror faktisk jeg foretrekker 750d fremfor 750i pga den elendige holdbarheten på V8ern. Hadde aldri turt å kjøre til syd Frankrike med en N63, mens en 750d derimot hadde jeg glatt tatt på tur Europa rundt. Det 730d-argumentet der er bare å begrave først som sist. Man fikk G11 som 725d og 730i - begge med firesylindrede motorer. Lars S, laffe, Daniel. og 1 annen reagerte på dette 4
Ingvaldsen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden hver gang det er snakk om g11 730d så kommer denne opp i hodet, ikke annet en imponerende. bare synd det ikke er å oppdrive en g-serie bmw uten xdrive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå