MagnusAG99 Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Ække denne litt rar? Det er en 2013 335i Sportline (i følge VIN dekodere) som har kjørt 4500km, med Alpina B3 styling, men det er ikke en Alpina? Hva skjer her? Hvordan kan dette bli en fremtidig samlerbil når den ikke en gang er en ekte Alpina? Synes det også er litt rart at en sånn bil bare skulle kjørt 4500km på 12 år, spesielt når man ser på plastikken ved de elektriske setekontrollene, så ser man at de har blitt brukt en del... Litt mistenksomt. https://www.finn.no/mobility/item/443094117?ci=6 Endret 23 timer siden av MagnusAG99 _hp4 reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 23 minutter siden, MagnusAG99 skrev: Ække denne litt rar? Det er en 2013 335i Sportline (i følge VIN dekodere) som har kjørt 4500km, med Alpina B3 styling, men det er ikke en Alpina? Hva skjer her? Hvordan kan dette bli en fremtidig samlerbil når den ikke en gang er en ekte Alpina? Synes det også er litt rart at en sånn bil bare skulle kjørt 4500km på 12 år, spesielt når man ser på plastikken ved de elektriske setekontrollene, så ser man at de har blitt brukt en del... Litt mistenksomt. https://www.finn.no/mobility/item/443094117?ci=6 I beste fall en bastard. Styr unna.
Daniel. Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 34 minutter siden, MagnusAG99 skrev: Ække denne litt rar? Det er en 2013 335i Sportline (i følge VIN dekodere) som har kjørt 4500km, med Alpina B3 styling, men det er ikke en Alpina? Hva skjer her? Hvordan kan dette bli en fremtidig samlerbil når den ikke en gang er en ekte Alpina? Synes det også er litt rart at en sånn bil bare skulle kjørt 4500km på 12 år, spesielt når man ser på plastikken ved de elektriske setekontrollene, så ser man at de har blitt brukt en del... Litt mistenksomt. https://www.finn.no/mobility/item/443094117?ci=6 Skjer det noe her da? Det er en USA-import 335i Sportline som har fått påmontert litt Alpina greier, som det står i annonsen. De mener vel at det kan være en potensiell samlerbil fordi det er en 335i med under 5000km på telleren. Det du ser på plastikken kan like gjerne være skitt (som burde vært fjernet før bilder) eller merke fra noen som har vært uforsiktig når de skulle inn i bilen 🤷♂️ Skal dessverre ikke så alt for mye til for å lage merker på slik plastikk. Men når det er sagt så hadde jeg nok aldri brukt 600k på den der, spesielt siden det er USA-import. fupsaker og Saltkjelen reagerte på dette 2
Espen.st Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden 44 minutter siden, MagnusAG99 skrev: Ække denne litt rar? Det er en 2013 335i Sportline (i følge VIN dekodere) som har kjørt 4500km, med Alpina B3 styling, men det er ikke en Alpina? Hva skjer her? Hvordan kan dette bli en fremtidig samlerbil når den ikke en gang er en ekte Alpina? Synes det også er litt rart at en sånn bil bare skulle kjørt 4500km på 12 år, spesielt når man ser på plastikken ved de elektriske setekontrollene, så ser man at de har blitt brukt en del... Litt mistenksomt. https://www.finn.no/mobility/item/443094117?ci=6 Ser det ikke ut som bremsene også har litt mer en 4000km ?🤔 hadde vært morro sjekket antall timer på bilen MagnusAG99 reagerte på dette 1
teerex Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 2 timer siden, Ingvaldsen skrev: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-760li-6-0-445ps-v12-individual-standheizung-lci/3262905540-216-7939 billig e65 760 som tydligvis må ha vært kjørt daglig av en med anstrengt sittestilling. Noe uryddig sittestilling og/eller bekledning?
MagnusAG99 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden 3 timer siden, Daniel. skrev: Skjer det noe her da? Det er en USA-import 335i Sportline som har fått påmontert litt Alpina greier, som det står i annonsen. De mener vel at det kan være en potensiell samlerbil fordi det er en 335i med under 5000km på telleren. Det du ser på plastikken kan like gjerne være skitt (som burde vært fjernet før bilder) eller merke fra noen som har vært uforsiktig når de skulle inn i bilen 🤷♂️ Skal dessverre ikke så alt for mye til for å lage merker på slik plastikk. Men når det er sagt så hadde jeg nok aldri brukt 600k på den der, spesielt siden det er USA-import. IDK jeg lukter fisk hvertfall, som Espen også la merke til, bremsene ser også vell brukt ut. Hadde vært morsomt å sjekke bilen på carvertical, men jeg er ikke villig til å bruke hundrevis av kroner for en sjekk på en random bil haha. Hvis den er ekte, så er den fortsatt spesiell siden KM standen er så lav, det er jeg enig i. Men denne synes jeg er mistenksom... Får håpe forhandleren har kjørt en CarVertical, CarFax eller noe sånn på den. På 12 år så må jo et eller annet Amerikansk statsorgan ha lest kilometerstanden på den og logga det.
Markus E30 Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Er noe muffins her ja🫣 Siden den er fra USA så tipper jeg noe av dette er miles og ikke Km også. MagnusAG99 og fupsaker reagerte på dette 2
Makky123 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Er vel bare å spørre forhandler om km stand kan dokumenteres ettersom det er import? Svaret her vil gi en god pekepinn på hvor mye forhandler vet. Men å påstå at dette er en «potensiell» samlerbil er jeg ikke enig i, leser det som kun salgs-svada 😅
Saltkjelen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Jeg kan ikke forstå hvordan man kan mene at dette ikke er en potensiell samlerbil. Først og fremst er kilometerstanden i seg selv unik nok til at den havner i denne kategorien (selvfølgelig gitt ektheten av denne), men 3.0 liters deilig bensinrekkesekser uten hybridfjas i dagens bilverden? I mine øyne kvalifiserer dette til klart samleverdig. Lars S reagerte på dette 1
fupsaker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 44 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg kan ikke forstå hvordan man kan mene at dette ikke er en potensiell samlerbil. Først og fremst er kilometerstanden i seg selv unik nok til at den havner i denne kategorien (selvfølgelig gitt ektheten av denne), men 3.0 liters deilig bensinrekkesekser uten hybridfjas i dagens bilverden? I mine øyne kvalifiserer dette til klart samleverdig. Om det stemmer at den har så lav km-stand så er den unik, men 600k for en 335i N54 er vel litt vel mye? Lyden er jo deilig nok i seg selv i et flott karosseri.
Daniel. Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 6 timer siden, fupsaker skrev: Om det stemmer at den har så lav km-stand så er den unik, men 600k for en 335i N54 er vel litt vel mye? Lyden er jo deilig nok i seg selv i et flott karosseri. N55 😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå