Saltkjelen Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden 1 time siden, ahj skrev: Angående det med motor osv. Det må kunne endres på det med programmering eller tuning. Porsche har slik at i sport så er bensinmotoren tent uansett. Det fungerer for så vidt til en viss grad slik originalt. Men løsninger som å måtte kjøre bilen i sportsmodus med alle parametere i komfort, holde gass og brems inne for å lure bilen i lyskryss, vippe spaken i sport og slike ting blir litt kvasiløsninger og manglende fullt herredømme over bilen i mine øyne. For min del hadde jeg ønsket at det fungerte slik: knapp for bensin (bensinmotor går frem til man trykker på start/stopp knappen igjen etter endt tur), knapp for elektrisk (bilen går på strøm okke som, uansett om du kjører flat pedal eller hva det måtte være) og hybrid (bilen kan tulle og ordne med on/off-greiene sine som den vil). Og selvfølgelig; default at bilen starter på bensin og så må man heller aktivt velge å kjøre elektrisk eller i hybridmodus. Ikke motsatt der man må leke pilot i flykabin med å trykke og vippe på en haug av brytere før take off. Ron Jeremy, Daniel., Dusy og 6 andre reagerte på dette 9
BrokeBoi Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden 3 hours ago, Saltkjelen said: Men løsninger som å måtte kjøre bilen i sportsmodus med alle parametere i komfort, holde gass og brems inne for å lure bilen i lyskryss, vippe spaken i sport og slike ting blir litt kvasiløsninger og manglende fullt herredømme over bilen i mine øyne. Nå fikk jeg flashback til de daglige hodepinene med hybridbil i de 3 årene jeg hadde 530e, og jeg kommer aldri til å vurdere hybridbil igjen bare på grunn av dette. BMWE39turbo, uglefossen, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6
Skulebollen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden @Saltkjelen Litt som med livets bil, I3.. Hvor det ikke går og starte bilen og la den stå og gå på "tomgang" slik at den varmer opp bilen. Den skrur seg jo av når man åpner døren.. Sinnsykt irriterende og ubrukelige greier.
Snagg30 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) 7 minutter siden, Skulebollen skrev: @Saltkjelen Litt som med livets bil, I3.. Hvor det ikke går og starte bilen og la den stå og gå på "tomgang" slik at den varmer opp bilen. Den skrur seg jo av når man åpner døren.. Sinnsykt irriterende og ubrukelige greier. Joda! Bare gå ut passasjer døra, flere i nabolaget her som har undret seg over han som ofte gikk ut passasjer døra Endret 9 timer siden av Snagg30 Dusy, Eystein Ose, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4
Ampera Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 36 minutter siden, Snagg30 skrev: Joda! Bare gå ut passasjer døra, flere i nabolaget her som har undret seg over han som ofte gikk ut passasjer døra Det finnes enklere måte , fest sikkerhetsbelte bak ryggen og bilen går. Lås og la den stå uten at andre har tilgang. Dusy reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden 57 minutter siden, Skulebollen skrev: @Saltkjelen Litt som med livets bil, I3.. Hvor det ikke går og starte bilen og la den stå og gå på "tomgang" slik at den varmer opp bilen. Den skrur seg jo av når man åpner døren.. Sinnsykt irriterende og ubrukelige greier. Sånn her mener du? 🙃 Ampera reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 2 timer siden, Ampera skrev: Det finnes enklere måte , fest sikkerhetsbelte bak ryggen og bilen går. Lås og la den stå uten at andre har tilgang. Går ikke bilen av når man åpner døra? Selvom beltet er i? Jeg har brukt og trykke inn dørlåsen når jeg åpner, for så og starte igjen, men da går jo ikke døra helt igjen.. Uansett, takke seg til og kunne styre bilen selv.. Ser ikke på det og kjøre en hybrid i sport invidual som mer avansert enn og ha en prosedyre for og la en i3 gå på "tomgang"
Skulebollen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Sånn her mener du? 🙃 Slik ja, uten og måtte ta på belte eller klikke inn dørlåsen
Saltkjelen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 38 minutter siden, Skulebollen skrev: Slik ja, uten og måtte ta på belte eller klikke inn dørlåsen Start bilen og hold bremsen inne når du åpner døra, så står den på tomgang og varmer. Dersom du har kjørt og skal ha den videre på tomgang setter du den i P og holder bremsen inne når du lukker opp døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå