Marius2002 Skrevet Oktober 10, 2021 Share Skrevet Oktober 10, 2021 1 time siden, awt skrev: Jeg tar gjerne en (e89 altså), men som @Ron Jeremy skriver er jeg redd for at 23i blir for daff, og samtidig er 35i for dyr. 30i har jeg tro på at er et greit kompromiss, men de finnes knapt. Man kunne selvfølgelig gått for en e85, men er redd for at jeg fortsatt egentlig ville hatt en e89, og da er det bedre å la være. Du har gode poenger og jeg er naturligvis ikke uenig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 11, 2021 Share Skrevet Oktober 11, 2021 13 timer siden, Ingvaldsen skrev: det blir annonsert f1x 550 for nesten samme pris og mer kilometer så langt har den ikke gått med pris i betraktning, men ja den var simpel på mange måter. Det som er litt rart med akkurat denne bilen er at den har stått til slags siden i sommer. Når jeg kikka på den så sto den til 699 000,-...dette var vel i Juni tror jeg. Så de sliter med å få solgt den, er nok kombinasjonen lite utstyr, sedan og slitt lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 11, 2021 Share Skrevet Oktober 11, 2021 Helrå bil. Sjokkerende dårlig norsk i vognkortet... https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=234595008 HakonLimseth, Sjakalen, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonLimseth Skrevet Oktober 11, 2021 Share Skrevet Oktober 11, 2021 6 minutter siden, Lars89 skrev: Helrå bil. Sjokkerende dårlig norsk i vognkortet... https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=234595008 Tror det har gått litt fort i svinga på SVV, noe det absolutt ikke pleier å gjøre! 🤣 Bakere Potte, lurer på om han lager mange svidde boller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 11, 2021 Share Skrevet Oktober 11, 2021 Legger merke til at den faktisk er godkjent med 343hk, og ikke Z3-effekt (321hk) som de fleste e30 med S54 er. BjornarHS, Sjakalen og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Oktober 11, 2021 Share Skrevet Oktober 11, 2021 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=222249237 Noen som har enn 4-5-6-7 biler å bytte inn i denne? 😂 Tror det er første gang jeg har sett en så bytte lysten selger. mossing 92, Stian, Snagg30 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 11, 2021 Share Skrevet Oktober 11, 2021 25 minutes ago, awt said: Legger merke til at den faktisk er godkjent med 343hk, og ikke Z3-effekt (321hk) som de fleste e30 med S54 er. Samt 235/35 på en 10" felg. Er vel ikke helt STRO-dimensjon. Kan vel være greit å lagre dette for senere referanse, neste gang noen kontrollører skal krangle på dekkdimensjon og strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 12, 2021 Share Skrevet Oktober 12, 2021 Når hele bilen har vert på tüv så er det meste mulig, også en del mere enn 343 hk men det er vell også mulighet for nå uten tüv med de nye reglene på vekt/kw. e46 m3 blir vell f.eks godkjent med presse og opp til 430 (?) hk uten alt for mye styr. Syns å huske det er ca 30% effekt opp fra maks levert uten at det blir alt for mye styr med praktisk testing. Får man problemer med kontroll osv må man selv dokumentere via bmw/tüv papirer eller dra hele bilen på tüv selv, det betyr lite/ingenting hva som er godkjent andre plasser. Sett flere skriv fra SVV der det spesifikt nevnes at rundt biler som har vert på tüv ikke skal legges som godkjenning for andre biler for å "beskytte" tüv sin butikk. Har derimot troa selv på å ta en bil til tüv, da er det "ferdig" arbeid og egentlig ganske utrolig hva man får godkjent, og det virker som SVV respekterer tüv og ikke lager styr om alt mulig så lenge dem skriver det er gode greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2021 Share Skrevet Oktober 12, 2021 BMW 5-serie | FINN.no Billig G31 540d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 12, 2021 Share Skrevet Oktober 12, 2021 5 minutter siden, Fredrik 90 skrev: BMW 5-serie | FINN.no Billig G31 540d Men kjip som fy, bedre med en godt utstyrt 530D fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 12, 2021 Share Skrevet Oktober 12, 2021 @hsd tror det var 20% som var den "problemfrie" grensen. Har man et mer komplisert bygg enn ren ombygging til M-bil så er kanskje ikke turen til Tyskland så dum, mtp totale kostnader som enkelte bygg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 12, 2021 Share Skrevet Oktober 12, 2021 18 minutes ago, Snagg30 said: Men kjip som fy, bedre med en godt utstyrt 530D Ikke hvis selgeren sier at den er bra utstyrt! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Oktober 12, 2021 Share Skrevet Oktober 12, 2021 2 minutter siden, E.C. skrev: Ikke hvis selgeren sier at den er bra utstyrt! 😆 "Norges best utstyrte?" Gjentar seg ofte dessverre… Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 12, 2021 Share Skrevet Oktober 12, 2021 58 minutter siden, Snagg30 skrev: Men kjip som fy, bedre med en godt utstyrt 530D Ja lite utstyr hadde den, men så er den 130 000,- billigere enn neste G31 540d på lista som har gått nesten like langt. Videre så har den panorama, HUD, komfortseter og for mange holder dette 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 12, 2021 Share Skrevet Oktober 12, 2021 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Ja lite utstyr hadde den, men så er den 130 000,- billigere enn neste G31 540d på lista som har gått nesten like langt. Videre så har den panorama, HUD, komfortseter og for mange holder dette 😀 Men HUD viste diffuse bilder av fortøyningsbøyer og ingen relevant info? 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå