Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Visst pokker, burde forstått det.. 

Da må de få en god pris for å slett heftelser!

Heftelser i motorvogn

Pr. 07.03.2022 er det tinglyst følgende heftelser på registreringsnummer VJ14709:

Dato

Dokumenttype

Valuta

Beløp

15.09.2020

UTLEGG

NOK

107 865,53

28.10.2020

UTLEGG

NOK

38 570,05

17.08.2021

UTLEGG

NOK

12 325,66

17.08.2021

UTLEGG

NOK

2 703,65

06.09.2021

UTLEGG

NOK

527 432,03

23.11.2021

UTLEGG

NOK

5 157,63

24.02.2022

UTLEGG

NOK

11 103,79

Klikk på datoen for å få flere opplysninger om en heftelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Bole-Ole ringte fra 90 tallet og ville ha igjen boksehanskene sine som henger i speilet der, de hører hjemme i en Opel Manta med laksetrapp og ikke i en sober og eksklusiv luksusbil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står "Aserbajdsjan" på de hanskene, så du skal ikke se vekk fra at vedkommende er fra landet og faktisk driver med boksing. Jeg hadde kanskje spart meg for den kommentaren om jeg hadde dratt for å se på bilen for å ikke risikere å få en strak høyre plantet i nesa 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, E.C. skrev:

Står "Aserbajdsjan" på de hanskene, så du skal ikke se vekk fra at vedkommende er fra landet og faktisk driver med boksing. Jeg hadde kanskje spart meg for den kommentaren om jeg hadde dratt for å se på bilen for å ikke risikere å få en strak høyre plantet i nesa 🙃

Gjør det? Så ikke det i såfall.

Så du mener at ettersom fyren er fra Aserbajdsjan så har han lavere terskel for å dra til folk enn hvis det f eks sto "Horten" på de hanskene? Du vet å sette ord på det… #facepalm

😉😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, E.C. skrev:

Står "Aserbajdsjan" på de hanskene, så du skal ikke se vekk fra at vedkommende er fra landet og faktisk driver med boksing. Jeg hadde kanskje spart meg for den kommentaren om jeg hadde dratt for å se på bilen for å ikke risikere å få en strak høyre plantet i nesa 🙃

Skremmende 😧😭😧😭

Synes ikke det skal henge noe i speilet, uansett om du kjører en bil til 8000,- eller en bil til 1,8 mill. 
 

Endret av Maiken Benedicte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...