Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Orjan skrev:

Jaggu artig, men mtp at du kan få en E90/E91 til knappe 40-60 mer inn fra Tyskland med samme eller lavere kmstand og samme historikk gjør denne kanskje noe dyr? Uansett et svært pent eksemplar slik det ser ut til. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men for dyr ja. 

Det beste er jo selvfølgelig å skrive Dette er en bil som vil stige i verdi – E46 blir den nye klassikeren og Alpina-versjonene blir mer og mer ettertraktet. 

Jaja behold den da. Kjedelige Alpina-modeller vil nok se en minimal prisvekst og dette er en av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Clarity skrev:

Fin bil, men for dyr ja. 

Det beste er jo selvfølgelig å skrive Dette er en bil som vil stige i verdi – E46 blir den nye klassikeren og Alpina-versjonene blir mer og mer ettertraktet. 

Jaja behold den da. Kjedelige Alpina-modeller vil nok se en minimal prisvekst og dette er en av dem

Vedkommende er jo veldig tydelig på at den ikke må selges, og det sier kanskje prisen også. Du får mye annet fint, som er nyere, til tilnærmet samme pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, StigJ skrev:

Fordi jeg synes E9x er en sjelløs bil. E46 er pen både utvendig og innvendig. Er nok en av grunnene til at jeg hadde E46 i 10 år og E91 i tre. 

Jeg hadde min E91 i knappe to år, men jeg liker at den er litt mer moderne og noe sikrere om den skal frakte barn i tillegg til meg selv. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener helt omvendt, spesielt på ///M er E46 en tragedie uten sidestykke, og E9x ///M er stor glede.

Obsessed Garage har også lagt ut noen videoer av det på YouTube, også opp mot F80. 

E9x ///M everytime

E9x med riktig motorisering holder seg ekstremt i pris, med god grunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak det der :) Jeg har alltid satt E46 høyt. Kunne veldig gjerne hatt en igjen en gang. Behøver ikke være en M. Men rekke6er burde det nok vært uansett. 

Rå lyd i E9x M3, men hjelper ikke for min del med det interiøret/dashen. Men stapp gjerne en S65 i en F80 :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Walkabout skrev:

Jeg synes valget om å utelate adaptive LED frontlykter er alt annet enn nydelig :P 

Som vanlig glemmer jeg å presisere, pent interiør! Har ikke sjekket noe annet, og meget idiotisk å ikke ta med adaptive led…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Clarity skrev:

 

E9x med riktig motorisering holder seg ekstremt i pris, med god grunn

Det er det en enkel grunn til, 90% av motorene i N9* er søppel (I4 diesel/bensin) minus 2005 modellen med diesel.

Slik at de E9* som er noe tess er 325i/d og oppover.

Det er en dårlig skjult sannhet, E46 er legenden blant 3 serie, sammen med E30.

Hva man selv foretrekker, det er noe helt annet!

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...