Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, HenrikSolberg skrev:

Mye trøbbel med slike hybrider?

Kan ikke svare på akkurat det, men husker det ble linket en 7-serie active hybrid som var annonsert til en billig penge da det var store problemer som var ekstremt dyrt å fikse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Kan ikke svare på akkurat det, men husker det ble linket en 7-serie active hybrid som var annonsert til en billig penge da det var store problemer som var ekstremt dyrt å fikse. 

Ok, siklet nemlig på en F30 335i active hybrid for et par år siden men turte rett og slett ikke å kjøpe..

Utrolig mye motor for pengene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Clarity said:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=253963412

Endelig en bra G30 M550i til salgs. Vært et tørke lenge nå, men denne var da aldeles grei

Om jeg ikke tar feil, så har denne vært ute til salgs en stund under en annen forhandler. Kjenner den igjen blant annet på sidelistene som jeg irriterer meg over ikke er i karbonfiber som resten av M-Performance delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Om jeg ikke tar feil, så har denne vært ute til salgs en stund under en annen forhandler. Kjenner den igjen blant annet på sidelistene som jeg irriterer meg over ikke er i karbonfiber som resten av M-Performance delene.

Ja, det er fryktelig irr. Den har ligget ute hos en annen forhandler. Men koster jo litt, så skjønner det. 800 tusen for ikke ///M bil som snart er 5 år med 50.000 km på tellerverket er jo litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, fupsaker said:

Den var bare snadder!

What to say. Det er vel en av de fineste grønnfargene jeg har sett noen gang. Subtil og lekker. Og ceriumgrå detaljer og Tartufo passet perfekt sammen med den. Skulle ønske den ikke kostet en mill så hadde den stått i carporten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, papertiger skrev:

What to say. Det er vel en av de fineste grønnfargene jeg har sett noen gang. Subtil og lekker. Og ceriumgrå detaljer og Tartufo passet perfekt sammen med den. Skulle ønske den ikke kostet en mill så hadde den stått i carporten nå.

Latterlig dyr, men fantastisk lekker og deilig. Helt klart fineste G21 jeg har sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...