Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det er fortsatt noen i Norge som mener at en E36 320i med en ikke godkjent 325i motor bare stiger i verdi. Altså, ta opp 80k i lån for å kjøpe en E36, svi av mer penger på den, bytt motor så den ikke er godkjent lengre og forvent å få nesten like mye igjen som en M3 fra Sverige? 

Norsk 320i vs. svensk M3. Sistnevnte blir nærmere 250k ferdig registrert i Norge, men allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, E.C. skrev:

Det er fortsatt noen i Norge som mener at en E36 320i med en ikke godkjent 325i motor bare stiger i verdi. Altså, ta opp 80k i lån for å kjøpe en E36, svi av mer penger på den, bytt motor så den ikke er godkjent lengre og forvent å få nesten like mye igjen som en M3 fra Sverige? 

Norsk 320i vs. svensk M3. Sistnevnte blir nærmere 250k ferdig registrert i Norge, men allikevel.

Tror ikke jeg hadde gitt 180k for en 100% stand 2 dørs 328i engang, mellomlegget til m3 3.0 blir så lite. Hadde han godkjent og fikset alle de feilene hadde det nok enda vert tungsolgt tror jeg. 

Virker å være mye bra kjøp på 3.0 m3 om dagen, selv om igjen her jeg er svært glad i 3.2 som er bedre på egentlig alle måter så får man vanvittig mye entusiastbil for pengene på originale 3.0. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Når jeg ser slike biler hos merkeforhandlere så blir jeg alltid så forferdelig nyskjerrig på hva bilen ble byttet inn i. Har de kjøpt noe nytt tilsvarende eller har de skalert ned til noe mer fornuftig? 

Den ble byttet inn i en Maybach GLS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, E.C. skrev:

Knapt verdt 50 i mine øyne. BMW har lagd etpar modeller, eller versjoner av de, jeg aldri har likt. E36 er en av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E.C. skrev:

Er jo noe i den tidslinjen som ikke helt stemmer og, det ble skiftet kanaler for 2 år siden, som i mitt hode vil si 2020, så ble den sendt til lakkering i 2019 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke alltid ting gjøres i riktig rekkefølge nei. Halve lista over "hva som er gjort" omhandler motor og når det blandes med ting gjort av tidligere eier(e) så vet man ikke om dette er gjort på motoren som ble tatt ut i vinter eller på den nye. Og hele 5 bilder da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clarity skrev:

Hvorfor stemmer ikke det? Det er helt vanlig å lakkere opp en bil som har rust. Enkleste og billigste vei..

Om årene han oppgir for når ting ble utført stemmer, ble bilen lakkert før kanalene ble tatt, når man leser annonsen får man inntrykk av at lakkeringen ble gjort etter kanalene var fikset. Litt rotete formulert tekst som E.C nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, E.C. skrev:

Den 320i bor rett borti høgget her, samme postnummer, har sett den en og annen dag nå i vår. Ser at den ble registrert på eier i august i fjor, så det kan forklare hvorfor jeg bare har sett den få ganger. Rotete front, jeg mener gult inni lykt ikke passer med oransje blinklys.  Bilen ser ellers fin ut og jeg legger merke til den på veien, i positiv forstand :) Høy pris og jeg skjønner ikke hvorfor man ikke bygger for å få det godkjent med en gang eller går for en annen org. 325i. Bilen får da høyere verdi og interessen ville vært mye større. Mulig jeg er gammeldags, men🤷🏼‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, HenrikSolberg said:

Hvem bestiller en 335d uten memoryseter..

De som ikke deler på kjøringa med andre. Det var først etter at jeg fikk samboer og måtte dele samme bil at jeg oppdaget at dette kunne være noe for seg. Før det ble setet stilt inn og der stod det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tennbrikket skrev:

En som ikke har problemer med hukommelsen :P 

Jeg har tydeligvis det, for jeg husker ALDRI å lagre innstillingene i bilene jeg har hatt 🤣 Så hver gang setet og slikt har blitt justert på, så tenker jeg jo at jeg må huske å lagre innstillingene denne gangen.

Gjør jeg noen gang det?

Nei....

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...