Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Kolstad Jr. skrev:

https://www.finn.no/269124074

Flere og bedre bilder av vinterdekkene enn selve bilen..😅

Ser for meg hvilken evinnelige kamp det blir å fortelle at denne bilen ikke har 658hk fra fabrikk. Her skal man jo ikke spørre om noe om man ikke vet hva dette er, og bilen, ja den skal prøvekjøres fra passasjersetet. Antakeligvis aller helst på utsiden av bilen hvor selger gasser på med iskald motor for å flashe Akrapovicen, med et kryss i kjøpekontrakten om at bilen både er prøvekjørt (på avstand) og besiktiget. Ikke sikkert dette er så dumt kjøp når en kan velge ut et sett valgfrie vinterhjul (jeg hadde plukket ut et sett til minst 70-100k). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ser for meg hvilken evinnelige kamp det blir å fortelle at denne bilen ikke har 658hk fra fabrikk. Her skal man jo ikke spørre om noe om man ikke vet hva dette er, og bilen, ja den skal prøvekjøres fra passasjersetet. Antakeligvis aller helst på utsiden av bilen hvor selger gasser på med iskald motor for å flashe Akrapovicen, med et kryss i kjøpekontrakten om at bilen både er prøvekjørt (på avstand) og besiktiget. Ikke sikkert dette er så dumt kjøp når en kan velge ut et sett valgfrie vinterhjul (jeg hadde plukket ut et sett til minst 70-100k). :)

Registrert første gang på eier 15.08.2022! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, E.C. skrev:

Den har faktisk 658hk i vognkort, det er jo ikke hverdags at folk godkjenner slikt. Sikkert lurt med ekstra effekt når man pleier å ha noen kg med gjørme i baksetet:

  Skjul innhold

image.png.5d3a72beeea342aaa69777546eec5e0b.png

 

Ja tror ikke jeg ville prøvekjørt som passasjer engang her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kul E36 M3 3.2 Cabrio til salgs på Mobile.de nå, farge "Fidschigruen" / Fiji Green.. Ifølge M3Portal finnes det to slike, altså M3 3.2 cabrioleter

Ser jeg glemte å legge ved link - https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-m3-3-2-individual-cabrio-2-hand-deutsches-auto-gelsenkirchen/350290368.html?searchId=c4394130-e24a-fbf0-205e-d88e6aa847ad&ref=srp&type=ad

Som jeg så noen andre sa på FB om em bil med liknende farge når jeg googlet etter tilsvarende bil(er) - Denne er helt klart i MINT condition 😂

 

f8c03c08-35a8-4ee5-8ccb-b4ff9199a608.jpeg

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En norsk-solgt Bmw produsert i det tidligere Øst-Tyskland ble lagt ut for salg i dag: 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=159448003

Dette må være blant de siste bilene som ble produsert før man endret navn til Emw (som skjedde i 1952, samme år som den ble produsert). 

Endret av Galro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den X5 M får de aldri solgt. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine, en bil til nesten en million og ikke er den vasket og ikke får man prøve den. Jeg skjønner de vil at gud og hvermann ikke skal dukke opp for å testkjøre en M-bil, men likevel, idiotisk salgstekst. Og foruten skitten bil og ræva tekst og ræva bilder, så er disse bildene bevis nok til å "værsågod neste" 

ED6BF350-001C-4123-B5B9-C77C19856D95.thumb.jpeg.261044e19f22b6591776632692f85673.jpeg1C926E54-FB03-4F75-BB26-C9751F704EB6.thumb.jpeg.def213f74e89279e3517e715048e285d.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Marius2002 skrev:

Den X5 M får de aldri solgt... ikke får man prøve den.

Altså det er vel uansett vanlig om man er intr i en bil å kunne prøvekjøre den (evt sitte på med selger) for å skulle kunne sjekke diverse ting og om feelingen er der og det blir kjøp?

Det er jo litt interessant å ikke kunne prøvekjøre en bil, og egentlig må kjøpe den basert på førsteinntrykk og en mulig kort gjennomgang av den? Det er vel egentlig en litt klein salgsteknikk.. (ikke kritikk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...