Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

On 9/13/2022 at 9:55 PM, Daniel. said:

Ser en av de tingene han her har fått på mangellappen sin (visning) er LED i PARKLYS, altså angel eyes..

Har dette alltid vært en sånn fyfy ting, eller har han her bare møtt på en skikkelig surkuk? Kan ikke huske å ha noen gang sett/hørt om folk som har fått noe problemer med dette før?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=272934588

Har fått "standard" mangler på lys nesten hver gang på mine eldre biler. Noen ganger har det vært "utslitte" blinklyspærer etter 2 år og under 10k km. Fikk mangel på "led i tåkelys" nå sist, bruker ikke tåkelys og de har gått gjennom to ganger før. Bytta bare til vanlige pærer. Noe er nok innskjerpet de senere åra, men en del vurderinger som går på skjønn treffer litt vel ulikt hos enkelte kontrollører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, E.C. skrev:

Har fått "standard" mangler på lys nesten hver gang på mine eldre biler. Noen ganger har det vært "utslitte" blinklyspærer etter 2 år og under 10k km. Fikk mangel på "led i tåkelys" nå sist, bruker ikke tåkelys og de har gått gjennom to ganger før. Bytta bare til vanlige pærer. Noe er nok innskjerpet de senere åra, men en del vurderinger som går på skjønn treffer litt vel ulikt hos enkelte kontrollører.

LED i tåkelys vet jeg om, og skjønner forsåvidt hvorfor det blir pirket på..

Men parklys? Med mindre de er helt blå eller en annen farge enn gul (halogen) eller hvit så skjønner jeg ikke hvorfor det skal reageres på. Her virker det nesten som det bare ble ført opp for å få mer på listen 🤔

Det er forøvrig snakk om teknisk kontroll hos BT, ikke vanlig EU 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fredrik 90 skrev:

BMW 3-serie | FINN.no

Billigste M340i hittil :) Bare få av de "Gatebil" felgene og på med 795M 8) 

Hadde tenkt å poste denne selv, meget pen bil! Felgene synes jeg var helt riktig til denne bilen, men hadde foretrukket de i sølv da det blir litt mye av det gode. 
 

Har for øvrig sett mange pene eksemplar siste tiden av G21 340i for salg nå, en bil jeg kunne tenkt meg en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Daniel. skrev:

Og snart dukker det opp en film av alle bilene som skal selges og 🤫

 

 

20220916_111732.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...