Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, BrokeBoi skrev:

@Snagg30 har sannsyligvis en høne å plukke med deg.

Dette er vel Bluestone, lanseringsfargen til G30. Har aldri likt denne, jeg synes sølv er kjedelig. 

47 minutter siden, Skulebollen skrev:

Kjip?? Var jo en nydelig fargekombo

Fargekombo er noe annet, interiøret her er helt 10:10 synes jeg 👍

@Snagg30

Hadde vært kult om det ble F90 på deg. Det hadde vært en verdig erstatter til X3 M 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, fupsaker skrev:

Her har du bil, @Snagg30 M5 2018 med omtrent alt du ønsker. :) Ender på ca 1.1 ferdig inn. 

Det er vel egentlig ikke så galt det der?

Jeg ser at det kan lønne seg å importere bil ifra Polen, Tsjekkia, Slovakia eller Slovenia. Tyskland har blitt dyrt synes jeg, hjelper heller ikke med høy euro. Land med lavere kjøpekraft har lavere prisnivå enn mange av landene i Vest-Europa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, E.C. skrev:

Er det bare meg eller er størrelsen på rattet tilpasset hendene til Shrek? Litt tjukt ratt er greit, men det der så litt drøyt ut.

Sikkert en blogger/influencer som har tenkt at rattet må blåses opp som lepper og div annet hos vedkommende.

🤷🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Det er vel egentlig ikke så galt det der?

Jeg ser at det kan lønne seg å importere bil ifra Polen, Tsjekkia, Slovakia eller Slovenia. Tyskland har blitt dyrt synes jeg, hjelper heller ikke med høy euro. Land med lavere kjøpekraft har lavere prisnivå enn mange av landene i Vest-Europa. 

Akkurat den jeg fant var ganske ålreit spekket, manglet bakseteunderholdning og B&W. Men i Norge kryper de jo ned mot 1mnok nå, så euroen skal være gunstig. Ellers er man vel nå på ca 950k for en 2018 G30 B5 biturbo med alt utstyr. ;) Men det var uaktuelt, dessverre. 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Snagg30 skrev:

Får du inn en Porsche med suge motor så er jeg med på laget! Alpina kan jeg kjøpe om 10år når jeg har herjet fra meg og vil «daffe» rundt :D 

Kom med ønskelisten du, så skal jeg nok hjelpe deg. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snagg30 skrev:

Har sett i4 prisene er i fritt fall for tiden, heldigvis! Kanskje vi kan bytte ut i3’n med i4 med tiden. Her er en til 659 med helt greit utstyr.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=282825170

Virker som prisene på elbil er i fritt fall over hele fjøla. Blir spennende å se fremover mtp. innføringen av vektavgift og mva. Er vel ikke stort mye å spare lenger sett bort i fra drivstoffutgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

Har sett i4 prisene er i fritt fall for tiden, heldigvis! Kanskje vi kan bytte ut i3’n med i4 med tiden. Her er en til 659 med helt greit utstyr.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=282825170

Tja, manglet litt. Laserlys bl.a. Så ut som det var hentet litt her og der og ikke en pakke. Fritt fall vil jeg ikke si, men at de stagnerer ja. Samtidig kommer vektdriten til regjeringen og mva over 500k over nyåret, så tenker dette vil bremse litt.

Samtidig er ikke elbiler generelt i fritt fall, men noen lå på et kunstig høyt nivå i sommer. Vil ikke si i4 gjorde det, men Polestar, i3 og Model 3 bl.a. gjorde dette. Jeg ga sikkert 30000,- for mye for min, men samma faen, er fornøyd og jeg har spart 17000,- allerede på 6 måneder tatt bom og ferge(og ferieturen) i betraktning også 🤷🏼‍♂️ så regnestykket er ikke halvgærnt likevel. At strømmen nå er dyr og koster nesten like mye å kjøre som fossil er så, men 2 øre kw om sommeren, full tank for 1,60 kroner er ikke værst, veier opp for noen vinterdager det. Service og alt annet i tillegg. 🤷🏼‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Snagg30 skrev:

@Marius2002 skjønner ikke hvordan du kan mene at prisene stagnerer når de har gått i fra 900k og ned til 659k? Du finner jo flere nå til rundt 700k. 

Dette er jo resultat av tilbud og etterspørsel - og ikke minst svært usikre tider der folk holder på pengene fremfor å bruke dem. Tenker det er verdt å merke seg at den til 659k var (i mine øyne) elendig utstyrt, mens de som har ligget opp mot 900k har vært de mest påkostede og kuleste variantene. Disse ser vi fortsatt ligger til rundt 800k. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...