Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

De ser ut til å selge en del BMW og har faktisk nevnt at en USA-import har vært skadet i understell (ref. skadetråden), så det må nok være noe seriøsitet der. Prisene kanskje noe høye, litt typisk forhandler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Reef89 said:

Så jo ufattelig slitt ut innvendig mtp. lav km?  min som har passery 300kkm for lengs ser ennå "ny" ut inni, tenker da mest på ripete, flasset deksler og lister.
Ellers er motor noe som varer så og si evig, bruker litt olje, men disse gjør det fra start av.
Rust, se på dørene nederst mot kanal og skjerm, bakluke under ved skiltlys og alle buer.
Dette er gode biler og solid motor  Er nok hovedgrunnen til at jeg ikke selger min som jeg har hatt siden apr. 2009.

Takker. Så på slitasjen innvendig ,og var i stuss på dette opp mot km, men en sejkke mot SVV viser at denne har gått 10' - 12' mellom hver EU kontroll.

10 hours ago, E.C. said:

Stiv pris i forhold til utstyr og motorisering, usikker på om lav km-stand veier opp for dette. Mulig å "løfte den opp" med CCC, sportsratt og litt freshere interiør, men da blir det fort 10-15k i tillegg og det begynner å bli litt. 

På M54 er det oljelekk fra toppdekselpakning og oljefilterhus som er vanlig, så jeg hadde sjekket for oljesøl under panseret.

Syntes også at prisen var stiv selv med lav km. Var nok en greit utstyrt bile for 20 år siden, men pre LCI så er dette noe magert i dag :)

 

Takker begge for innspill her.

Bilen ble solgt før vi fikk sett på den. Men likefullt gode innspill. E6x virker som greie biler, og er denne modellen karen sikter seg inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, laffe said:

Veldig stort hopp i tid mellom 3 og 4 service (2010->2020), kan jo være greit å sjekke om det er gjort noe servicer som ikke er ført i boka i denne perioden. Ellers virker det vanskelig å finne gode ryddige E6x fortiden så dette er kanskje prisen man må betale selv om utstyrslista var kort. 

@Mortenej Ser forøvrig ut som bilen skiftet eier i dag - ble det dere som kjøpte?

Takker, nei ikke vi som kjøpte :)  ble solgt rett før vi skulle bort å se på den.

Tror noen gjorde et greit kjøp her, som du sier - langt mellom de ryddige E6x om dagen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutes ago, Marius2002 said:

Ser ut som en pen 4GC. Utrolig hvor godt første generasjon holder seg. Jeg er svak for coupe-konseptet med 4-dører.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=297650495

IMG_0637.jpeg.b729190fad6ec79ea831bbc2a3698a09.jpeg

Enig, den holder seg bra. Den ser utvilsomt en del eldre ut enn G26 når en ser sammenligningsbilder, men den er samtidig en del slankere og nettere i formen noe som gjør at den ser en del mindre og sportsligere ut. Bare se sammenlignet med Polestar 2, som er en tilsvarende stor bil som F36, den ser dobbelt så stor ut pga formgivningen, bakkeklaring osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, papertiger skrev:

Enig, den holder seg bra. Den ser utvilsomt en del eldre ut enn G26 når en ser sammenligningsbilder, men den er samtidig en del slankere og nettere i formen noe som gjør at den ser en del mindre og sportsligere ut. Bare se sammenlignet med Polestar 2, som er en tilsvarende stor bil som F36, den ser dobbelt så stor ut pga formgivningen, bakkeklaring osv. 

Ja, du har jo en :D Vel, jeg er svak for G26 også. Så BMW har virkelig gjort det bra med begge disse modellene. Langt panser og nydelige linjer. Ikke mange som kan skilte med såpass gode modeller. Hyundai Ioniq 6, BYD Han og Tesla 3 prøver i dag, men når ikke BMW til knærne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Htommy skrev:

Heisann! 

Ny bruker her inne som trenger litt veiledning..😂

Skal se på ny bil nå til uka, etter og ha kjørt rundt i mange slitne BMWér.. Så har jeg endelig lyst og få meg noe ordentlig råskinn!

Har dere noe tanker om denne? noe spesielt jeg burde tenke på?

https://www.finn.no/293097143

F.eks.: ALPINA D3 Touring Biturbo Switch-Tronic LSD Head-Up als Kombi in Wien (mobile.de)

Dagens euro mot krone er særdeles dårlig, men vil komme på ca 535000 før frakt/påslag osv. Nå skal det også sies at denne er RWD og ikke helt sammenliknbar, men det meste av utstyr, dog uten ACC. Det er bare å følge med fremover, det var flere gode kjøp i vinter enn når jeg ser nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, lurer på hva de gjør når det er en tastefeil som dette. Trykker man ett siffer ekstra så blir jo prisen tidoblet, ikke akkurat aktuelt eller mulig for alle å bla opp i denne prisklassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Olaandref skrev:

Kanskje en null for mye?  trist hvis det stemmer og bruker ikke har merket det 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   4 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...