Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Ser sånn ut ja på bilde 16 og 51. Den stod en god stund til salgs for 40k euro i spania, hvis de håper å få mer for den på collectingcars tror jeg de tar feil, ser også ut som den mangler historikk, men på det positive ser den ut til å ha fått en «nut and bolt restoration». Jeg foretrekker original look, men alle har hver sin smak og bra er det😉

Endret av Larsen4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2023 den 22.56, HenrikSolberg skrev:

Ser ut som en grei bil men aller første generasjon av F11, gått svært langt, samt at den mangler litt utstyr for å være kurant, standard stereo blant annet og alcantara seter som allerede er påpeket er vel heller ingen stor fordel, selvom jeg liker det, men helst i 1 og 3 serie.

Må nok ned på 140-150 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snagg30 skrev:

Gamle bilen for salg, kunne egentlig tenkt meg å kjøpe tilbake etter å ha lest summen @turbojugen måtte ut med for overhaling av sin motor 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=299520172

Den cabben så ryddig ut ja! Mye riktig her, men er mer fan av coupe. Og synd at den mangler navigasjon. Ikke for navigasjonen sin del, men er kjekt med en skjerm og det ser bedre ut. Begynner og bli bra priser på e46 m3😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, StigJ skrev:

Nå må noen Alpinafantaster kjenne sin besøkelsestid! @Fredrik 90!? Er jo et steinkast fra deg. Du må jo ha ett ekstra pyntehjulsett. 
 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=255564881

 

Hadde det bare ikke vært for at jeg er allergisk mot skrudde felger 😅 Det har virkelig ikke tålt tidens tann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas import tips? Denne kommer inn for rett rundt 800 000,-, sykt høy Euro dog så dette kunne med mer normale kurser vært veldig gunstig.

22 modell, alle på Finn.no er 21 modeller og koster fra høyt 800 000 kr og opp..

BMW M340i A xDr.+LEDER+HUD+ACC+HiFi NUR LEASING:755€ als Kombi in Aichach (mobile.de)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...