Snagg30 Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 Rimelig E46 M3 CSL for salg! Jeg spurte eieren av den grønne M3’n med moderate mengder heftelser mildt sagt. Det er flytende folie som er på bilen, jeg vet ikke hva det betyr men. StigJ, Dusy, papertiger og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 https://www.dt.no/vis/annonse/elvebyen-bilpleie/?fbclid=IwAR3n4RILaip6NkcuDgypx1Sy3xg6nEyh5nWLrbuTTaFn7nTpH2mEbf3LWAI Tipper det er noe sånt. Mye likt ppf, bare at det sprayes. Ppf er et must på dagens tynne svake lakk, i mine øyne. Spesielt om man får ocd utbrudd av steinsprut, noe eg får 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 35 minutes ago, Snagg30 said: Rimelig E46 M3 CSL for salg! Kjenner du eieren? Clickbait....1,4mill er ikke rimelig for en litt oppjazza E46 M3. Hadde heller kjøpt en E46 M3 til 400k og en 997 Turbo eller Ferrari F355 i tillegg. Og brukt resten på kald øl. Ikke ofte man ser E39 540ia i fargen hellrot. Dessverre er den ganske sliten. BMW 5-serie | FINN.no fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 (endret) @Werther Nei det var forsøk på sarkasme, ikke ment som clickbait. Har ingen kjennskap til eier nei Endret Juni 14, 2023 av Snagg30 Werther, Markus E30 og laffe reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 2 minutter siden, Werther skrev: Kjenner du eieren? Clickbait....1,4mill er ikke rimelig for en litt oppjazza E46 M3. Hadde heller kjøpt en E46 M3 til 400k og en 997 Turbo eller Ferrari F355 i tillegg. Og brukt resten på kald øl. Ikke ofte man ser E39 540ia i fargen hellrot. Dessverre er den ganske sliten. BMW 5-serie | FINN.no Egentlig enig med deg her. Men samlere og spekulanter ute i Europa og USA har klart å drive opp prisene på disse til ett nivå de aldri skulle vært på. Denne er ett kjempegodt eksempel på akkurat dette, vi trenger ett skikkelig krakk i dette segmentet. Synd med den E39en, kunne vært en fin og unik bil i original stand. Når jekkfestene er på vei inn i kanalen så ligger det mye jobb for å få denne god igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 1 time siden, Snagg30 skrev: Rimelig E46 M3 CSL for salg! Bekjent av meg. Jeg skulle egentlig polere den opp etter han kjøpte den, men var såpass mye steinsprut og en del defekter ellers i klarlakken at han heller ville få den hellakkert for å få den 100%. Jeg inspiserte lakken på den etter hellakkeringen, og den ser penere ut enn ny. Klarte ikke finne en eneste helligdag. De gutta som har tatt jobben på denne skal i alle fall jeg bruke når jeg skal ha noe lakkert på min. Ellers har han brukt en god del peng på å få den i topp stand. Byttet noen paneler innvendig som var litt skrapete. Han er rimelig pirkete av seg. Men ja, rimelig heftig priset 😅 Dusy og Orjan reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 1 time siden, Snagg30 skrev: Jeg spurte eieren av den grønne M3’n med moderate mengder heftelser mildt sagt. Det er flytende folie som er på bilen, jeg vet ikke hva det betyr men. Fancy navn for plastidip eller? E.C. og Marius2002 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 @StigJ uten tvil en veldig pen bil! Men 1.000.000kr mer en min er vanskelig å forsvare. Hvilket firma lakkerte bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 1 time siden, Snagg30 skrev: @StigJ uten tvil en veldig pen bil! Men 1.000.000kr mer en min er vanskelig å forsvare. Hvilket firma lakkerte bilen? Lura Billakkering AS Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 7 timer siden, Snagg30 skrev: Rimelig E46 M3 CSL for salg! Jeg spurte eieren av den grønne M3’n med moderate mengder heftelser mildt sagt. Det er flytende folie som er på bilen, jeg vet ikke hva det betyr men. ekte csl er blitt pengeplassering, de som vil ha den for å bruke den betaler aldri i verden slike summer. kan bygge 2-3 greie halvveis replika til den prisen der, eller 2 veldig bra rigget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 M3 E46 CSL er en unik bil, 1.4mill ER utvilsomt mye penger. Men er ikke «lenge siden» jeg så «den grå» til nesten en mill, som vel hadde betydelig lavere km stand til 900k. Hva ting er verdt er subjektivt, men jeg personlig hadde heller lagt 1.4 på bordet for denne, enn 1 mill for en E30 M3. Det er garantert uansett en bra investering. Marius2002, Dusy, Orjan og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 14, 2023 Share Skrevet Juni 14, 2023 45 minutter siden, Ron Jeremy skrev: M3 E46 CSL er en unik bil, 1.4mill ER utvilsomt mye penger. Men er ikke «lenge siden» jeg så «den grå» til nesten en mill, som vel hadde betydelig lavere km stand til 900k. Hva ting er verdt er subjektivt, men jeg personlig hadde heller lagt 1.4 på bordet for denne, enn 1 mill for en E30 M3. Det er garantert uansett en bra investering. Sjefen min har 2 stykk M3 CSL. En sort og en grå. Tenker det kan være en grei investering for framtida mtp. "Hypen" rundt disse i sosiale media de siste få årene, samt prisene som stadig stiger. Dette er jo den siste "skikkelige" analoge og lette M3'n, sett bort fra E92 M3 GTS, som igjen fort koster 2 mill, hvis du får tak i en. fupsaker, Orjan og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 15, 2023 Share Skrevet Juni 15, 2023 CSL er jo drømmebil nr 1 - men prisene er jo helt bananas. Grå CSL i april 2021 875' BMW M3 | FINN.no En annen grå i des 2021 999' BMW M3 | FINN.no Svart feb 2021 749' BMW M3 | FINN.no En annen svart til salg nå til 1199' BMW M3 CSL | Lysne AS (lysnebil.no) (var annonsert i april til 1059') Nåvel; det er uansett mange fantasipriser der ute: BMW 3-serie | FINN.no - en naken E21 320 for 349000? BMW 3-serie | FINN.no - enda simplere E21 318 for 485000? BMW 3-serie | FINN.no - E30 320 cab for 350000? Peak, Kolstad Jr., Dusy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaandref Skrevet Juni 15, 2023 Share Skrevet Juni 15, 2023 På 13.6.2023 den 15.18, Jarod skrev: Husker jeg så denne for et par mnd siden på Finn. Da var det allerede 4 heftelser/utlegg på den. Nå er det kommet 5 til i juni(!). Ser ut som driver av butikk og eier av bil er samme person. EDIT: Ser samme oversikten er lagt ut i 'Bimmers skaderegister' - tråden Samme bilen som skimtes i bakgrunnen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 16, 2023 Share Skrevet Juni 16, 2023 (endret) Det ser sånn ut ja.🤔 Dagens funn: Black and Yellow... BMW 6-serie | FINN.no Endret Juni 16, 2023 av Orjan fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå