Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

6 hours ago, tennbrikket said:

Er det bare meg, eller var den der litt dyr? Greit nok. Han må ikke selge, og kan sette prisen som han vil, men noe sier meg at denne ikke ryker med det første. 
 

Men for all del. Fin bil, med fin motor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, *MrB* skrev:

Er det bare meg, eller var den der litt dyr? Greit nok. Han må ikke selge, og kan sette prisen som han vil, men noe sier meg at denne ikke ryker med det første. 
 

Men for all del. Fin bil, med fin motor. 

Syns også denne var dyr - fulgte med på denne på Finn i vinter og den lå veldig lenge usolgt til en langt lavere pris: https://www.finn.no/225182829 Men ser ut til å ha blitt solgt i sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2023 den 14.04, tennbrikket skrev:

parkeringsassistent kan ikke være mange som har ? parkerer den virkelig selv ? og dette er vell forbeholdt biler med elektrisk servo ?  trodde dette først kom på g11 med nye nøkkelen

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

parkeringsassistent kan ikke være mange som har ? parkerer den virkelig selv ? og dette er vell forbeholdt biler med elektrisk servo ?  trodde dette først kom på g11 med nye nøkkelen

Har parkeringsassistent på 640'n fra 2012. Kom først på F10/F01. Den parkerer kun selv hvis det er snakk om lukeparkering mellom to biler.

Endret av Kolstad Jr.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

parkeringsassistent kan ikke være mange som har ? parkerer den virkelig selv ? og dette er vell forbeholdt biler med elektrisk servo ?  trodde dette først kom på g11 med nye nøkkelen

Finnes to typer meg bekjent. Pre-LCI må du holde bremsen selv, mens på LCI gjør den hele greia sjøl. Lukeparkering altså, den typen hvor du står utenfor.

Dette er forbeholdt biler med elektrisk servo. 

Endret av ///M-ini95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingvaldsen skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=314274915&showContactInfo=true

vanligvis justerer folk ned prisen vist den ikke blir solgt over lengere tid, her er prisen 100k mer en i april 2022. og 50k dyrere en Mars i år :P

flott bil, men folk kjøper vell helst f85 i til denne prisen

 

Er ikke denne også bygget av SSP? 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...