Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Orjan skrev:

Når "kun 2 eiere" er så positivt at det fremheves i overskriften…på en 2017 modell 😅

For en som er entusiast så vil jeg tro at en F80 med kun 2 eiere er meget positivt og faktisk vil gjøre bilen mer verd. Da vet man at den ikke har blitt besudlet av 12 forskjellige 21 åringer fra før…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Fredrik 90 said:

Når "kun 2 eiere" er så positivt at det fremheves i overskriften…på en 2017 modell 😅

For en som er entusiast så vil jeg tro at en F80 med kun 2 eiere er meget positivt og faktisk vil gjøre bilen mer verd. Da vet man at den ikke har blitt besudlet av 12 forskjellige 21 åringer fra før…. 

Nydelig bil uten tvil. 2 eiere betyr her faktisk 1 eier i de første 6,5 år, så 2. eier siste halvannen måned… håper ikke denne går ned samme renna som majoriteten av disse bilene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å bare eie en bil noen uker kommer jeg aldri til å forstå meg på. Er det kun for å si man har eid en spesiell bil, eller har folk så lite kontroll over egen økonomi at det først er når regningene kommer realiteten slår inn?

Jeg likte bilen utrolig godt, men jeg kjenner jeg faktisk fikk litt avsmak når den selges igjen en måned etter kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, awt skrev:

Dette med å bare eie en bil noen uker kommer jeg aldri til å forstå meg på. Er det kun for å si man har eid en spesiell bil, eller har folk så lite kontroll over egen økonomi at det først er når regningene kommer realiteten slår inn?

Jeg likte bilen utrolig godt, men jeg kjenner jeg faktisk fikk litt avsmak når den selges igjen en måned etter kjøp.

Har lurt på dette selv. Men ser at den står uten heftelser og selges av eier virker det som, så i dette tilfelle kan det virke som det har vært en ren handel uten noen form for finansiering. Veldig flott bil i hvert fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som rydder i garasjen!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=316747754

"Kjøp 4 eller fler og få en bil på kjøpet!". Da kjøper jeg gjerne Citröen DS3 Racing, Renault Clio V6 Sport, Jaguar XJ-S og Volvo 262C Bertone og tar BMW M8 Competition cabriolet med på kjøpet :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, RNJ skrev:

Noen som rydder i garasjen!

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=316747754

"Kjøp 4 eller fler og få en bil på kjøpet!". Da kjøper jeg gjerne Citröen DS3 Racing, Renault Clio V6 Sport, Jaguar XJ-S og Volvo 262C Bertone og tar BMW M8 Competition cabriolet med på kjøpet :-) 

Wow, kult 👍 Jeg tar gjerne en Clio V6, men du verden å dyre de har blitt 😅

Den E70 X5en skulle han ha nok penger for iallfall 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutes ago, Fredrik 90 said:

Wow, kult 👍 Jeg tar gjerne en Clio V6, men du verden å dyre de har blitt 😅

Den E70 X5en skulle han ha nok penger for iallfall 😂

Ja, Clio V6 er absolutt en bil jeg kunne tenke meg. Litt av en beslutning hos Renault faktisk å sette den i produksjon. Det hadde helt klart vært plass til Clio V6 i min 10 bilers drømmegarasje. Det franske hjørne i garasjen hadde vært komplett med Clio V6, Citroën DS og Renault Avantime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, awt skrev:

Dette med å bare eie en bil noen uker kommer jeg aldri til å forstå meg på. Er det kun for å si man har eid en spesiell bil, eller har folk så lite kontroll over egen økonomi at det først er når regningene kommer realiteten slår inn?

Jeg likte bilen utrolig godt, men jeg kjenner jeg faktisk fikk litt avsmak når den selges igjen en måned etter kjøp.

virker som en del planlegger kun noen måneder fram. Ikke til sammenligning forøvrig men vi kjøpte et spisebord og stoler til hytta som var kun 1,5 måned gammelt. Eieren hadde bråbestemt seg for og flytte og da passet de ikke i det nye huset. Altså man tar vel ikke og bestemmer seg omtrent over natten at man skal flytte, Uansett det var 20 000 ut av vinduet for de som flyttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...