Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Werther skrev:

 

Må vel være en av Norges bedre sleepere dog. Du overrasker nok mange med en slik "kjip" 4-dørs 1-serie som ser ut som du har lånt av mamma.  Må jo gå friskt mtp at bilen veier 250kg mindre enn E92 335d og 400kg mindre enn E60/E61 535d.  

ytelsene er det nok ikke no feil med, hadde skråget vært pent så hadde jo dette vært tidenes trackdaybil som har fått mange med m3/m4 til å bli forvirret.. spesielt med lit trf frisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2024 den 15.38, Fredrik 90 skrev:

Helt enig, G30/31 er desidert ett av de beste designene BMW har levert. De har satt den ned i pris også, en av få dyre biler jeg faktisk vil si er verd hver eneste krone :) Lekkert design, superb kvalitet, firehjulstrekk, stasjonsvogn og BMW sin perfekte sekssylindrede dieselmotor...kan det bli bedre?

Hvorfor bytter du ikke ut x5 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang E87 og sleeper preg, jeg synes jo min 130i også er litt sleeper. Kanskje ikke så mye på akselerasjon 0-100 (6,1 sek) men på toppfart så ser den ikke ut som noen 250 km/t bil. 

Jeg sleit liksom litt med å få slippe frem i venstrefila på Autobahn. Sjåfører i nyere Audi og BMWer så liksom ikke helt vitsen med å slippe meg forbi når tempoet passerte 200 km/t og jeg lå i bakspeilet og pressa. Det tenkte vel som så at en 118d likevel ikke har så mye over 200 km/t å gjøre så jeg kunne bare bli bak der ettersom jeg straks ville gå tom for krefter uansett 😂 Men de flytta seg som regel til slutt. Når det er sagt…X5en er helt sjef sånn. Den "rydder" venstrefila mer effektivt enn noen annen bil jeg har tura rundt i Tyskland med 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Skulebollen skrev:

Hvorfor bytter du ikke ut x5 da?

Når denne bilen først ble lagt ut på en privatannonse så var jeg i dialog med selger om akkurat denne bilen. Men vi ble ikke enige om pris ettersom jeg synes bilen hadde gått en smule langt. Hadde denne bilen kommet ut til denne nye prisen før jeg kjøpte X5en så hadde jeg nok kjøpt den.

Men nå har jeg kjøpt X5 og er fornøyd med den. Jeg gjorde ett godt kjøp og føler jeg fikk mye bil for pengene 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Her setter man seg inn å kjenner på nybillukten av 90-talls bmw!»

Drøy påstand på en 32 år gammel E34…

Prisen er spesiell, men for meg blir salgsannonsen og selger litt «mye».
Så med en slik selger, spiller det for meg ingen rolle hvor bra/dårlig objektet er.

 

Endret av Ron Jeremy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avusblå E34 er utrolig fint, og den der er grom. "Instinktet" sier den, men samtidig er den såpass pen at det vil legge en demper på bruken. Er en type bil du ikke vil ta med unger i, kjøre i dårlig vær, legge på mye km etc. Og den kommer nok til å få smårust hvis man bruker den mye.  Til den prisen burde den ha dokumentert servicehefte/km-stand da E34 var en av de vanligste bilene å skru tilbake km på.  Dette er en vel en Spania-bil. 

Fordelen med E39en er at den er i bruks-stand og faktisk kan brukes mye uten at man behøver å få dårlig samvittighet.  Største ulempen er at det er en automatbil uten diffbrems.   Vanskelig valg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snagg30 200 er litt mye for en E34, men samtidig ser den umåtelig ryddig ut. Rart at alle e34 som ikke har gått noe har stoff seter😂 

Den Alpinaen har sånne dritt feil som man burde har fikset for å få solgt. Rust i dører er enkelt og greit dørbytte og nye striper etc. Og den el-teipen på rattet irriterer meg no jævli 😂

Ville heller kjøpt @liffi sin 535i. Har sett på den, og den er veldig bra! Også sparer du noen 10 tallstusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Når denne bilen først ble lagt ut på en privatannonse så var jeg i dialog med selger om akkurat denne bilen. Men vi ble ikke enige om pris ettersom jeg synes bilen hadde gått en smule langt. Hadde denne bilen kommet ut til denne nye prisen før jeg kjøpte X5en så hadde jeg nok kjøpt den.

Men nå har jeg kjøpt X5 og er fornøyd med den. Jeg gjorde ett godt kjøp og føler jeg fikk mye bil for pengene 👍

ingen skam å snu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Werther Jeg personlig heller mot den blå E34’n og det er kun fordi fargen gjør det lille ekstra, hever inntrykket voldsomt. Bilen skal bli pynte bil i lokalet med en plan om å begynne å samle på litt eldre BMW’er med litt sjel :) så ikke redd for å kjøpe noe strøkent. 
 

Men så sier selger nå at forrige eier har mistet servicehefte og er derfor kun et stempel i boka på 99.000km, men så er boka her og på tysk så ikke helt enkelt å skjønne dette. 
 

@Markus E30 Enig at den er veldig dyr, spesiell bil dog så for den rette eier er nok prisen riktig. Jeg trodde @liffi sin var solgt men det var den ikke så vi er dialog nå :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Marius2002 skrev:

Godt forsøk men dette er i Fosnavåg, ikke gjeldene. Ser han har vunnet peneste "Z" flere ganger, skal vi vedde på om dette har vært i Molde? 
 

edit: jeg er opprinnelig fra Fosnavåg så sann sett traff du. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at den E34en er ett dårlig kjøp til den prisen. Det er for mye penger for en bil som egentlig ikke har noe spesielt ved seg annet enn at den er meget godt ivaretatt. Noe annet som er ett sort varsku her er at km historikken ikke kan dokumenteres, jeg finner det påfallende at service heftet tilfeldigvis er borte på en bil som selges med uvanlig lav km stand. Det eneste som faktisk kan dokumentere kjørelengden mangler. Disse bilene kan man stille tilbake km stand på med verktøy man kan kjøpe på eBay for en hundrelapp. 

Denne er i mine øyne 100 000,- for dyr og jeg håper ingen er naive nok til kjøpe denne for prisforlangende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...