Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, GtiGtr skrev:

096_5314ec9b-a15c-4a43-a0bc-9e0798c7635b.jpg

 

 

 

Går det å flytte en "vanlig" front rett over på en Compact? Altså kun med delebytter, eller er det flere forskjeller?

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=369050096

 

 

Du får ferdig laget skjermer så du kan sette på "vanlig" e46 front ja. Som f.eks dette: https://www.royalbodyparts.com/products/bmw-3-e46-compact-front-fenders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sikker på at det du linker til er fullstendig humbug. Finner ingen på internett som har hatt denne lette løsningen med frontbytte av kompakten. Jeg hadde kompakt før og var ofte innom tanken på frontbytte, og alt jeg fant var den løsningen med å kappe og sette sammen begge til en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu meg ikke lett å være han karen der. Kjøper en 528i den 26.07.2024 for å ha i en samling, så dukker drømmehuset opp, så den må selges: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=364518314&showContactInfo=true

Og da handler han heller en 520i den 30.09.2024 for å beholde, men så reiser han tilbake i tid med tidsmaskinen og der dukker jaggu meg drømmebilen M3 opp, bilde 27 (CV45946) registrert på samme eier 15.08.2024! Da må 520-en selges!

Altså, flipp biler det du vil, men man trenger jo ikke å lage oppspinn med unnskyldninger i hver annonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LP760 skrev:

Ser helt standard 520i ut. Slapp, daff, og ikke en samlerbil. Men noen ser annerledes på slike kanskje.

I følge Håkon i mil etter mil podkasten så er en strøken innstegsutgave av mercedes e-klasse w211 det som nå ruler på løkka. Måtte visst være en classic da det var ingen som tok vare på noe slikt, så må være strøken. Skal man følge samme tankegang må en 520i uten m-pakke også være noe av det feteste å rulle rundt på løkka (grunerløkka) med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan mene mye om en 520i, men sett noen år (ikke så mange, jeg mener dette gjelder allerede den dag i dag) frem i tid, vil nok tilstand på en E39 være mer avgjørende enn om det er en 520i, 523i, 525i eller 528i. Jeg ville i alle fall tenkt sånn, men så har jeg jo nettopp selv kjøpt meg en samlerbil som gjør 0-100 km/t på rundt 35 sekunder og som knapt passerer 100 km/t.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å se på E34 det, folk går ikke av veien for en 520i lenger. Jeg føler det er langt viktigere med tilstand og riktig antall sylindre enn hva som faktisk står på bagasjeluken. Vi har jo sett tilfeller hvor E34 520i i god stand har gått for opp i mot 100 000,-. Hvis vi da fører det over til E39, en modell som fra før er kanskje enn av BMW sine mest populære nå i ettertid så ser jeg ikke at dette skal endre seg. Jeg blir forbauset over hvor stor entusiasme spesielt folk født etter år 2000 viser E39. Så jeg tenker, spar på E39ene nå som vi har sjansen….disse bilene er så velbygde at tidens tann sliter med å bryte dem ned bare man passer på dem. Hver gang jeg ser en E39 hos høggern så tenker jeg at det er så bortkastet…en slik fantastisk konstruksjon fortjener bedre. En bil som er så lekkert konstruert og så flott satt sammen er det nesten en skam å kaste. For en E39 som er i orden står ikke mye tilbake fra en moderne bil 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Den var virkelig fantastisk, herlig å se slik en fargekombinasjon 🤩 Men kjære jesus…de ekstra lysa i fremfangeren…🤮

Mangler også god lydanlegg 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...