Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 hours ago, Lars89 said:

Ja. Den er helt klart for dyr, men jeg tenkte at det er en annen diskusjon. Selve bilen virker veldig fin og ganske unik med tanke på kjørelengden (som selvfølgelig skal kunne dokumenteres). Markedet for disse gamle bilmodellene har gått helt bananas og det er uten tvil mange svindlere samt for mange godtroende kjøpere. Jeg synes også at det er en ganske stor forskjell på om bilen har gått knapt 30K eller om bilen har gått 130K selv om det er en M3. I tillegg kommer selvfølgelig hvor mange eiere den har hatt.

Skrevet

Snakker om svindel osv. Ser denne dukker opp på Facebook stadig vekk. Jeg har ingen peiling på om dette er svindel, men ser det for godt ut til å være sant, er det vel det? 🤪 ser jo ut som en pen bil, da. Men frakten blir vel heftig her? 

Screenshot_20250508_123809_Facebook.jpg

Skrevet
27 minutter siden, Shattered skrev:

Snakker om svindel osv. Ser denne dukker opp på Facebook stadig vekk. Jeg har ingen peiling på om dette er svindel, men ser det for godt ut til å være sant, er det vel det? 🤪 ser jo ut som en pen bil, da. Men frakten blir vel heftig her? 

Screenshot_20250508_123809_Facebook.jpg

Trenger ikke være svindel, det er jo en bastard av noe som aldri ble laget, men bygget med originale deler ser det ut til...? 

Skrevet
1 hour ago, _hp4 said:

snakker on Clarkson, her har du bil han faktisk eide også, mange ekstremt fete Mercedes-Benz på finn når du sorterer pris høy-lav

https://www.finn.no/mobility/item/402946645

Det visste jeg ikke, men ikke overrasket at han eid en slik :P.  Ja Mercedes har mange gromme biler, og lyd Fra V8 og opp er helt rått. 

Skrevet (endret)
1 time siden, Daniel. skrev:

E39 530d som ser hel og fin ut
https://www.finn.no/mobility/item/387851879

mulig eneste 530d i norge med både edc og hifi individual samtidig, meget spesiell bil, ble solgt dyrt hos forhandler for cirka 2 år siden.

1 time siden, Daniel. skrev:

Fin E65 730d med relativt lav kilometerstand
https://www.finn.no/mobility/item/406885560

foreslo denne til mitt søskenbarn, men når han skulle ringe om historikk på bilen så kunne han ikke si noe fordi det var så voldsomt mange interiserte.... greit å vite litt på forhånd når den står så langt unna. bilen har ligget ute leeenge, så kan ikke være så mange interiserte.

Endret av Ingvaldsen
Skrevet
12 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

mulig eneste 530d i norge med både edc og hifi individual samtidig, meget spesiell bil, ble solgt dyrt hos forhandler for cirka 2 år siden.

Se det ja, lå faktisk ikke merke til at den hadde den lydpakken men ser jo det nå på bildet av bagasjerommet. Blanke B-stolpe lister er heller ikke spesielt vanlig syn på standard E39 🤔

Absolutt ikke en dum bil.

16 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

foreslo denne til mitt søskenbarn, men når han skulle ringe historikk på bilen så kunne han ikke si noe fordi det var så voldsomt mange interiserte.... greit å vite litt på forhånd når den står så langt unna. bilen har ligget ute leeenge, så kan ikke være så mange interiserte.

Høres jo litt rart ut å ikke ville gi noe historikk på bilen pga det.

Har ikke inntrykk av at E65 generelt er så lettsolgt, så at det skal være så fryktelig mange interesserte tror jeg ikke helt på jeg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...