Saltkjelen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Det her er jo for billig, mer fet bil for pengene får man ikke.. https://www.finn.no/mobility/item/465195597?ci=1 Skamdeilig 7er! Litt artig å se utstyrslisten her, for det er så åpenbart at denne er solgt ny i Tyskland med de litt rare utstyrskombinasjonene de leverer. Her gikk vi for det meste, men vi sparte 1000 euro og droppet alarm, soft close og DAB. Jeg leter etter hvor han har ettermontert kasettspilleren. 😅 teerex reagerte på dette 1
teerex Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 10 minutter siden, Saltkjelen skrev: Skamdeilig 7er! Litt artig å se utstyrslisten her, for det er så åpenbart at denne er solgt ny i Tyskland med de litt rare utstyrskombinasjonene de leverer. Her gikk vi for det meste, men vi sparte 1000 euro og droppet alarm, soft close og DAB. Jeg leter etter hvor han har ettermontert kasettspilleren. 😅 Min Tromsø-solgte 2013 E70 manglet heldigvis softclose og comfort access. Men også DAB+ dessverre 🤔 Var ikke alarm standard, eller er det en ekstra alarm? Endret 1 time siden av teerex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå