Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

14 timer siden, tennbrikket skrev:

jeg vet ikke om jeg er snål, men jeg syns ikke alcantara ser like eksklusivt og fint i biler nyere enn e46. ( Tenker BMW her, digger alcantara i nyere porscher osv) Dog er det min veldig subjektive mening. Syns for så vidt alcantara er supert, men i en 5er så kunne jeg tenkt meg skinn. Dog godt folk bestiller bilene med forskjellig utstyr. Kjedelig om alle hadde hatt samme farge, utstyr og motor. 

hadde de kombinert alcantara med nappaskinn kunne jeg sett at det kunne vært mye mer ekslusivt ut, spesielt i dørtrekka !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Hpi skrev:

Ja den var billig,  mener jeg slo opp nypris da jeg hadde E39 530D og tror den var 500-600.000. Vet ikke om det var avgiftene som gjorde det voldsomme utslaget eller om Bmw priset de forskjellige modellene så forskjellig?

En godt utstyrt 520i kostet nærmere 600 i 99. Utstyr var dyrere og pakkene dårligere. Executivepakken kom først med facelift. 

Husker det gikk en 520i greit utstyr i innbytte i 2003 for 250, så de holdt seg godt i pris. 5-serie holdt seg mye bedre i pris i "gamle dager" før suv-markedene tok over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2020 den 12.03, Gabz skrev:

Hadde denne hatt rødt skinn hadde det vært definisjonen på en perfekt 1-serie :wub: 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=167038106

Syntes denne er helt etter boka jeg, fint å se et litt annet interiør enn kun helskinn.

Hadde jeg ikke måttet pendle 12 mil med en i3 hver dag skulle jeg gjerne hatt denne i oppkjørselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mR_M3 skrev:

Kjenner ikke bilen, men den ser fin ut. Ville sjekket at det er sveist inn forsterkninger bak på den da  ESS kit’et gir nok ekstra belastning på det allerede utsatte området, men så lenge det er iorden er jeg i utgangspunktet fan 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Marius2002 skrev:

Hmm, synes den så fin ut jeg 🤔 Jaja, kvitte seg med de blå lysene og få på hvit der det er svart på bakluka, men ellers så den jo kurrant ut! :) 

Få unna DAB'n og Kina felger så hjelper det nok også på. Fatter ikke hvorfor folk bytter ut originale BMW felger mot GS felger som flasser bare du snur deg litt kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...