ehaugsnes Skrevet Desember 11 Skrevet Desember 11 1 time siden, Daniel. skrev: Style 87 😆 Hadde man fått de i 21" hadde jeg ikke vært i tvil😁 Daniel. reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Desember 13 Skrevet Desember 13 KireS, papertiger, Saltkjelen og 11 andre reagerte på dette 14
Orjan Skrevet Desember 17 Skrevet Desember 17 (endret) Herlig E92 M3 på Bring-A-Trailer - og heftig pris.. Er ikke en Lime Rock Park edition, men har jo tilsvarende farge og utstyr - og den ser ut til å ha hatt et riktig godt liv. Lekkert!! Endret Desember 17 av Orjan fupsaker, KMT, Patryck og 1 annen reagerte på dette 4
MagnusAG99 Skrevet Desember 18 Skrevet Desember 18 (endret) Lagde noen renderinger av hvordan bilen min hadde sett ut i British Racing Green og San Marino Blue... Det er nesten så jeg vil få bilen lakkert i en av fargene haha. (photoshoppa også inn frontfangeren jeg bygger til bilen med F80 griller, og Geex Village diffuseren jeg ikke har satt på enda) Endret Desember 18 av MagnusAG99 Saltkjelen, laffe, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6
Saltkjelen Skrevet Fredag kl. 19:32 Skrevet Fredag kl. 19:32 Det er noe ordentlig fint med å se en E90 335i pre-LCI med standard bakfanger. De som vet, de vet. Skikkelig ulv i fåreklær. Marius2002, ahj, Orjan og 7 andre reagerte på dette 10
Saltkjelen Skrevet Mandag kl. 08:08 Skrevet Mandag kl. 08:08 Jeg kan garantere at det er delte meninger og at jeg trolig står nokså alene om denne, men av en eller annen grunn synes jeg denne var artig. fupsaker, ahj, Dusy og 2 andre reagerte på dette 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå